bramsz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Online Winkel Chat

Goedendag,
 
Ik heb een vraag over de Online Winkel Chat,
Is het normaal dat niemand je komt helpen? Hier staat hij inmiddels al een paar uur open, maar nog niemand tot me gekomen.
Tevens staat er op
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderOverview.jsp
 
Online chatDirect antwoord op al uw orderstatus vragen online. Maandag t/m vrijdag
9:00 - 17:00 uur

  • Klik hier voor de online chat
 
Vooral dat "Direct antwoord" klopt niet helemaal, kan iemand mij dit uitleggen?
Alvast bedankt.
Bram
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Bramsz,

Welkom op het Vodafone Forum! Om antwoord te geven op je vraag; nee het is niet gebruikelijk dat je geen ondersteuning krijgt.
Ik weet ook niet wat de reden is dat je geen respons gekregen hebt.

Wat is je vraag dan kijk ik wat ik kan doen voor je.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
bramsz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde wat vragen over de levering van de iPhone 4s. Sinds het email verkeerd is kan ik niks zien ( heb wel me order nummer ), ik wilde vragen of deze naar het goede adres worden gezet.
bramsz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen reactie meer?
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bram,

Misschien kun je het beste je vraag stellen aan onze medewerkers van de verkoopafdeling. Ik raad aan, gezien de chat geschiedenis, dit even telefonisch te doen zodat je zeker een antwoord krijgt. Het nummer is 0800-020 00 43, optie 1. Ik raad je aan het order nummer bij de hand te houden.

groetjes,
Selly
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic