Ik probeerde mijn apple watch 9 te activeren via de watch app op mijn iphone 15 max uit de VS
Dit lukte niet, configureer mobiel netwerk was niet mogelijk in de app, werd niet oranje, bleef grijs
Beide meest recente updates, opnieuw opstarten bood geen soelaas, wifi uit ook niet
Support gebeld, iphone uit de VS werkt niet samen met OneNumber volgens hun (ik heb de versie met esim)
Bericht in de community geplaatst en Cecilia was het hier mee eens
Ik heb allebei mijn apple watches verwijderd uit de watch app, watch app verwijderd, apple id uitgelogd uit mijn iphone inclusief zoek mijn iphone, overal apple watch verwijderd
iphone en watch uit, opnieuw opgestart, apple watch 9 toegevoegd en nu was het ineens wel mogelijk om mobiel netwerk te installeren
iPhone 15 Max uit de VS met esim werkt dus wel samen met OneNumber
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @dickvr, goedemorgen!
Ik denk dat je mijn eerdere bericht hier niet goed hebt gelezen. Ik geef hier namelijk aan dat het van belang is dat de Apple Watch in de EU is aangeschaft en spreek dus met geen woord over de iPhone zelf. Het zou namelijk geen verschil mogen maken of het toestel in de VS of EU is gekocht. Het gaat dus echt alleen over de Apple Watch 🙂
In ieder geval fijn dat het is gelukt en dat bevestigd bovenstaande! Super dat je de oplossing hier ook deelt, want daar help je andere gebruikers ook weer verder mee! Dank daarvoor 🙂
Hi @dickvr, goedemorgen!
Ik denk dat je mijn eerdere bericht hier niet goed hebt gelezen. Ik geef hier namelijk aan dat het van belang is dat de Apple Watch in de EU is aangeschaft en spreek dus met geen woord over de iPhone zelf. Het zou namelijk geen verschil mogen maken of het toestel in de VS of EU is gekocht. Het gaat dus echt alleen over de Apple Watch 🙂
In ieder geval fijn dat het is gelukt en dat bevestigd bovenstaande! Super dat je de oplossing hier ook deelt, want daar help je andere gebruikers ook weer verder mee! Dank daarvoor 🙂
Sorry Cecilia, niet goed gelezen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.