dickvr

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone OneNumber activeren met iphone 15Max uit de VS

Ik probeerde mijn apple watch 9 te activeren via de watch app op mijn iphone 15 max uit de VS

Dit lukte niet, configureer mobiel netwerk was niet mogelijk in de app, werd niet oranje, bleef grijs

Beide meest recente updates, opnieuw opstarten bood geen soelaas, wifi uit ook niet

Support gebeld, iphone uit de VS werkt niet samen met OneNumber volgens hun (ik heb de versie met esim)

Bericht in de community geplaatst en Cecilia was het hier mee eens

Ik heb allebei mijn apple watches verwijderd uit de watch app, watch app verwijderd, apple id uitgelogd uit mijn iphone inclusief zoek mijn iphone, overal apple watch verwijderd

iphone en watch uit, opnieuw opgestart, apple watch 9 toegevoegd en nu was het ineens wel mogelijk om mobiel netwerk te installeren

 

iPhone 15 Max uit de VS met esim werkt dus wel samen met OneNumber

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3102Posts
  • 912Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @dickvr, goedemorgen!

Ik denk dat je mijn eerdere bericht hier niet goed hebt gelezen. Ik geef hier namelijk aan dat het van belang is dat de Apple Watch in de EU is aangeschaft en spreek dus met geen woord over de iPhone zelf. Het zou namelijk geen verschil mogen maken of het toestel in de VS of EU is gekocht. Het gaat dus echt alleen over de Apple Watch 🙂 

In ieder geval fijn dat het is gelukt en dat bevestigd bovenstaande! Super dat je de oplossing hier ook deelt, want daar help je andere gebruikers ook weer verder mee! Dank daarvoor 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3102Posts
  • 912Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @dickvr, goedemorgen!

Ik denk dat je mijn eerdere bericht hier niet goed hebt gelezen. Ik geef hier namelijk aan dat het van belang is dat de Apple Watch in de EU is aangeschaft en spreek dus met geen woord over de iPhone zelf. Het zou namelijk geen verschil mogen maken of het toestel in de VS of EU is gekocht. Het gaat dus echt alleen over de Apple Watch 🙂 

In ieder geval fijn dat het is gelukt en dat bevestigd bovenstaande! Super dat je de oplossing hier ook deelt, want daar help je andere gebruikers ook weer verder mee! Dank daarvoor 🙂

dickvr
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry Cecilia, niet goed gelezen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic