Hi forum,
Ik heb het Forum afgestruind en er wordt vrij weinig gezegd over de werkwijze van "Next". Eén gebruiker heeft begin dit jaar hetzelfde meegemaakt, als ik nu: ik wacht al twee weken op een bericht/mail van de Next-afdeling, nadat ik daar, via de zakelijke klantenservice, een bestelling heb gedaan. Verlenging van mijn abo, met een nieuwe iPhone 8 (die gewoon leverbaar is). Inmiddels DRIE keer gebeld met 1201 en telkens werd mij gezegd dat de order erin stond, maar dat de afdeling het niet heeft verwerkt. Onduidelijk waarom er niet wordt verwerkt en de afdeling zélf krijg je ook niet te pakken.
Ben een zakelijke klant; normaal word je altijd prima geholpen, maar hier slaat Vodafone de plank volledig mis. Het is onacceptabel om anno 2017 zolang te moeten wachten op a) een bevestiging en b) de bestelling zelf.
Verder begrijp ik dat je via dit Forum niet veel verder komt, omdat de moderators geen invloed uit kunnen oefenen en geen oplossingen kunnen bieden. In iedergeval is bij deze iedereen gewaarschuwd! Ik zal het forum laten weten hoelang het allemaal duurt...