Bianca73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Protect

goedendag ik heb vodafone mobile protect op mijn toestel.nou heb ik een ander kaartje in gedaan (deze is wel een vodafone kaartje wat er in zat was lebara) en kreeg de beveiliging ervoor te staan en die vroeg om een code. ik heb de destbetreffende code opgevraagt en in gevoerd. de telefoon ging verder en vroeg toen om nog een code een pincode. mijn code is normaal 0000 die heb ik ingevoerd maar de telefoon zegt de verkeerde code. nu weet ik dat het niet om de normale pincode gaat want na 5 keer proberen moet ik 30 seconden wachten en kan dan weer 5 keer proberen. hoe kom ik achter die code ? m.v.g. b.schonewille
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bianca73 , waarschijnlijk gaat dit om de code die je in de telefoon zelf hebt ingesteld. Bij veel telefoons kun je ook kiezen voor 'Vergeten?' en zo de stappen volgen om alsnog in je telefoon te komen. Je kunt eventueel ook de fabrieksinstellingen terugzetten, maar dan raak je wel gegevens kwijt waar je nog geen back-up van hebt.
Anonymous
Niet van toepassing
Voor de code kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Zorg er dan wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Deze kun je terug vinden in my Vodafone of op een factuur.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bianca73 , is het inmiddels nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic