karoliendg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Broadband 10.1 - geen verbinding zolang netwerkkabel inzit

Met de nieuwste versie van Vodafone Mobile Broadband 10.1 hebben wij ondervonden dat zolang de netwerkkabel inzit, we geen verbinding kunnen krijgen met mobiel internet.
Trekken we de kabel uit, maakt hij zonder problemen verbinding.
 
Dit is natuurlijk vervelend als de printer op netwerkje staat en er dus niet kan geprint worden terwijl ze op het mobile netwerk geconnecteerd zijn.
 
Zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?
Is er mogelijk een oplossing? (met de oude versie 10.0.201 werkte het wel nog...)
 
groeten
Karolien
 
 
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Karoliendg,

Welkom op het forum!

Het kan inderdaad voorkomen dat je dit merkt! Veelal wordt dit gedaan door de compoorten op het systeem.
Wat je kunt proberen is de compoorten van je mobile connect card of utp bekabeling aan te passen.

Veel meer informatie kan ik je helaas ook niet geven aangezien wij alleen over informatie beschikken van ons eigen netwerk en niet dat van de klanten zelf.

Ik hoop je hiermee wel wat verder op weg te hebben geholpen.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic