LaurenceMeijer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone - Mijn Verbruik - 1 update per dag??

Beste Vodafone-ers 😄

Al 2 jaar zit ik bij Vodafone. Geen problemen.. maarrrrrrr... waar ik mee zit is dat "Mijn Verbruik" wanneer je inlogt op de website, of op de telefoon via de My Vodafone app, er het volgende staat: "bijgewerkt tot: 00:00 op #datumVanGisteren#". en het tegoed niet actueel is.

Verder word (bij mij) de hele dag het tegoed niet bijgewerkt...

Het zou toch mooi zijn dat dit vaker per dag zou kunnen.. bijvoorbeeld om het uur of eens per 3 uur..
Vooral aan het eind van de maand is het toch wel makkelijk om te zien hoeveel actueel tegoed je nog over hebt om zo hoge kosten buiten je bundel te beperken.

Mvg,

Laurence Meijer
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @LaurenceMeijer

Kun je eens in het balkje kijken hoeveel dagen je bundels precies nog geldig zijn? Deze informatie zou namelijk wel gewoon moeten kloppen en dagelijks bijgewerkt moeten worden. De datum die je bij je buitenbundel kosten ziet is de datum waarop als laatste kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Als je dus geen kosten buiten je bundel maakt dan zal deze datum ook niet veranderen.
LaurenceMeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,

Er staat nu dat m'n bundel 27 geldig is..
Er staat ook
Bijgewerkt tot 00:00 op 04-12-2013
Periode van 01-12-2013 tot 31-12-2013

Gisteren avond heb ik bijvoorbeeld ook gebeld en er is nog niks van m'n 400 minuten af gegeaan....

gr
Laurence
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Die 27 dagen kloppen dus wel! Dat betekent dat er toch iets wordt bijgewerkt. Zoals ik eerder ook al aangaf wordt de datum bij "bijgewerkt tot..." pas bijgewerkt als er ook daadwerkelijk iets verandert. Het zou dus kunnen dat je die datum er nog een tijdje ziet staan.

Welk abonnement heb je precies? Misschien kan ik dan het feit dat je belminuten niet veranderen ook verklaren.
LaurenceMeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vodafone red D
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@LaurenceMeijer

Volgens mij haal je dan twee verschillende abonnementen door elkaar. Met een Red abonnement kun je onbeperkt bellen dus dan is het logisch dat je belminuten niet veranderen in My Vodafone. Je hebt het echter in je eerdere berichten over 400 belminuten en die 400 belminuten horen bij een Red Essential abonnement. Bedoel je dat misschien?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic