fastfolkert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Live! verwijderen op Nokia C3-00

Hallo
 
Op mijn nieuwe Nokia C3-00 wil ik NIET via GPRS/3G internetten. Ik wil daartoe het toegangspunt "Vodafone Live!" verwijderen uit mijn lijst van toegangspunten op de C3-00.
Helaas lukt dit niet; ik kan alleen de details van dat toegangspunt maar bekijken.....
Ik kan wel een ander toegangspunt maken, maar als ik die selecteer, gaat hij toch weer via GPRS/3G het net op....
 
Uiteraard heb ik WLAN geconfigureerd en ook "eerst vragen" aanstaan; maar dat wordt allemaal door dat Vodafone.Live! overruled.....
 
Iemand tips?
 
Thx.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo fastfolkert,

Welkom op ons forum.

Ik begrijp dat je het internet wilt uitschakelen op de Nokia C3-00. Bij de meeste toestellen kun je de instellingen van Mobiel Internet uit het toestel verwijderen. Helaas zijn er enkele uitzonderingen waaronder veel Nokia toestellen.

Als je wilt dat wij Mobiel Internet voor je blokkeren, stuur ons dan een e-mail. Wil je de blokkade later weer eraf laten halen, dan heb je een wachtwoord nodig. Kies zelf het wachtwoord dat je met ons wilt afspreken en vermeld deze in je e-mail. Zonder dit wachtwoord kun je Mobiel Internet niet deblokkeren.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
JeroenDekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
ik heb sinds gisteravond de nokia c3 in gebruik. 
Alleen sinds vanmiddag heb ik precies hetzelfde als bovenstaand.
Ik vind het echt de grootste bull**bleep** ooit dat ik het dan speciaal zou moeten laten blokkeren door vodafone. (ik ben een blykgebruiker)
Jammer dat er geen normale oplossingen zijn voor dit probleem.
 
groet, Jeroen Dekker
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
JeroenDekker schreef:
Hallo,
ik heb sinds gisteravond de nokia c3 in gebruik.
Alleen sinds vanmiddag heb ik precies hetzelfde als bovenstaand.
Ik vind het echt de grootste bull**bleep** ooit dat ik het dan speciaal zou moeten laten blokkeren door vodafone. (ik ben een blykgebruiker)
Jammer dat er geen normale oplossingen zijn voor dit probleem.

groet, Jeroen Dekker

Hi JeroenDekker,

Welkom op het Vodafone Forum! Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vind, maar dit is geen provider issue.
Dit betreft een functionaliteit van het toestel zelf en daar staan wij helemaal los van.

Mijn collega Marc geeft ook aan dat er uitzonderingen op de regel zijn nl bepaalde Nokia toestellen.




Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hey Jeroen,
 
Waarom ga je dan niet even navraag doen bij Blyk?
 
Blyk
 
Grtz,
 
Thorgar
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic