Beste community,
Ik heb een probleem met vodafone inruildeals waar ik echt al een tijdje mee zit.
Ik heb op 02-01-2020 een deal gesloten met vodafone inruildeals. Ik heb dit pakket aangetekend verzonden en het pakket is volgens de T&T code bij jullie afgeleverd in Nuth op 7 januari 2020. Vervolgens duurde het erg lang voordat ik een bericht kreeg. Dus ik had contact opgenomen met de Vodafone inruildeal klantenservice. Zij vonden dit ook raar en zeiden dat er een intern onderzoek werd opgezet. Dit duurde vervolgens ook weer ontzettend lang. Uiteindelijk zei Vodafone inruildeals dat het bedrag zou worden overgemaakt, omdat het pakket wel afgeleverd was. En uw collega zei dat de betaling 14-02-2020 zou worden overgemaakt (ze hadden op het hoofdkantoor namelijk besloten dat ik mijn geld sowieso zou krijgen, omdat het allemaal zo lang duurde en bij het interne onderzoek het toestel ook niet boven water was gekomen en ik het geld binnen 14 dagen zou krijgen). Mijn toestel werd gevonden op 12-02-2020 (tot mijn verbazing, want uit het interne onderzoek kwam niks) . Ik heb toen netjes gewacht totdat de reactietermijn was verstreken (de betaling zou dan automatisch worden overgemaakt) tot 21-02-2020 en vanaf die datum weer 14 dagen. Ik nam na deze 14 dagen contact op met de klantenservice, want ik had mijn betaling nog steeds niet!! De medewerker vond dit raar en zei dat ik eigenlijk niet eens die 14 dagen hoefde te wachten, omdat het hoofdkantoor toch al had besloten het geld over te maken. Maar er zat een fout in het systeem. Daarna weer contact opgenomen en weer een fout in het systeem. . Ik heb al eerder deals met vodafone inruildeals gesloten en daar ging het wel allemaal goed. Ik wacht nu inmiddels al erg lang op mijn geld en zou het graag op mijn rekening willen zien. In plaats van elke keer moeten bellen en vragen waar het fout gaat en vervolgens horen dat het weer 10 of 14 dagen gaat duren. Ik heb onderhand al contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone en ik heb ook aleen klacht ingediend. En allemaal zeggen ze dat ik contact moet opnemen met vodafone inruildeals (dit doe ik elke week), maar zij blijven loze beloftes doen. Ik kan me niet voorstellen dat niemand bij Vodafone dit intern kan doorzetten of uitzoeken. Dit is echt mijn laatste hulpmiddel, want ik ben echt radeloos. Kunnen jullie mij hierbij helpen?