SSRH

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone Inruildeals

Beste community,

Ik heb een probleem met vodafone inruildeals waar ik echt al een tijdje mee zit. 

Ik heb op 02-01-2020 een deal gesloten met vodafone inruildeals. Ik heb dit pakket aangetekend verzonden en het pakket is volgens de T&T code bij jullie afgeleverd in Nuth op 7 januari 2020. Vervolgens duurde het erg lang voordat ik een bericht kreeg. Dus ik had contact opgenomen met de Vodafone inruildeal klantenservice. Zij vonden dit ook raar en zeiden dat er een intern onderzoek werd opgezet. Dit duurde vervolgens ook weer ontzettend lang. Uiteindelijk zei Vodafone inruildeals dat het bedrag zou worden overgemaakt, omdat het pakket wel afgeleverd was. En uw collega zei dat de betaling 14-02-2020 zou worden overgemaakt (ze hadden op het hoofdkantoor namelijk besloten dat ik mijn geld sowieso zou krijgen, omdat het allemaal zo lang duurde en bij het interne onderzoek het toestel ook niet boven water was gekomen en ik het geld binnen 14 dagen zou krijgen). Mijn toestel werd gevonden op 12-02-2020 (tot mijn verbazing, want uit het interne onderzoek kwam niks) . Ik heb toen netjes gewacht totdat de reactietermijn was verstreken (de betaling zou dan automatisch worden overgemaakt) tot 21-02-2020 en vanaf die datum weer 14 dagen. Ik nam na deze 14 dagen contact op met de klantenservice, want ik had mijn betaling nog steeds niet!! De medewerker vond dit raar en zei dat ik eigenlijk niet eens die 14 dagen hoefde te wachten, omdat het hoofdkantoor toch al had besloten het geld over te maken. Maar er zat een fout in het systeem. Daarna weer contact opgenomen en weer een fout in het systeem. . Ik heb al eerder deals met vodafone inruildeals gesloten en daar ging het wel allemaal goed. Ik wacht nu inmiddels al erg lang op mijn geld en zou het graag op mijn rekening willen zien. In plaats van elke keer moeten bellen en vragen waar het fout gaat en vervolgens horen dat het weer 10 of 14 dagen gaat duren. Ik heb onderhand al contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone en ik heb ook aleen klacht ingediend. En allemaal zeggen ze dat ik contact moet opnemen met vodafone inruildeals (dit doe ik elke week), maar zij blijven loze beloftes doen. Ik kan me niet voorstellen dat niemand bij Vodafone dit intern kan doorzetten of uitzoeken. Dit is echt mijn laatste hulpmiddel, want ik ben echt radeloos. Kunnen jullie mij hierbij helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 @SSRH. Dit duurt inderdaad wel erg lang!
Ik heb zojuist dan ook gelijk even gebeld met inruildeal
Ik heb begrepen van Tim van Inruildeals dat je een e-mail hebt ontvangen vanuit hem. Hier heeft hij echter geen reactie op mogen ontvangen.
Het hoofdkantoor is van de Inruildeals is bezig met het issue en ik kreeg de vraag om aan jou te vragen of je eventueel een ander bankrekeningnummer hebt om het bedrag naar over te maken. Dit mag je eventueel ook terugkoppelen via de mail.
Houdt ons op de hoogte.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SSRH 
Dit is een klanten helpen klanten community dus als klanten onder elkaar kunnen we je hier niet mee helpen. Gelukkig komen er ook Vodafone Community Medewerkers online en die lezen alle berichten en die kunnen met je mee kijken wat er nu aan de hand is en die kunnen je waarschijnlijk ook vertellen wat ze gaan doen.

Heb nog even geduld en dan komt het, naar alle waarschijnlijkheid, wel goed. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @SSRH 

Vervelend om te horen hoe moeizaam dit proces verlopen is voor jou. Stuur me in een privébericht even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kunnen we samen even kijken wat er aan de hand is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @SSRH

In overleg met @Sharon heb ik gebeld met Brightstar. Het blijkt dat zij problemen hadden met hun systemen van de financiële afdeling. Ik heb begrepen dat jij ook gisteren met hun contact hebt opgenomen. Daarin is dit ook verteld (als het goed is). Dat issues zou verholpen zijn. Helaas ben jij hier de dupe van geworden :(. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

De meneer die jij gisteren gesproken hebt, houdt dit hele issue in de gaten en wacht op een terugkoppeling van de financiële afdeling. Zij dienen een groen licht te geven voor de betaling. Dat zou volgens meneer vandaag of maandag zijn. Meneer zou ook contact met jou opnemen zodra dit gebeurd. 

Mocht je dinsdag ochtend niks gehoord hebben van Brightstar, dan horen wij dit graag! Zodat wij opnieuw contact met hun kunnen opnemen. Mocht je wel wat gehoord hebben, dan horen we dit ook graag.

 

Groet,

Steven

SSRH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Steven,

Fijn om te horen! Heeeel erg bedankt daarvoor.  Ik heb inderdaad gister nog gebeld en hij heeft dat inderdaad gezegd (wel vaker), maar goed we wachten het af. Fingers crossed! Ik hou jullie op de hoogte.

SSRH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Sharon en @Steven ,

Gister heeft meneer mij een email gestuurd waarin hij zegt dat de betaling op vrijdag 03/04/2020 op een andere manier is uitgevoerd en dat er gewacht wordt op bevestiging van de bank (ook dit heb ik vaker gehoord...). Ik hou jullie op de hoogte. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag @SSRH 
Ik ben benieuwd of het nu eindelijk over gemaakt is. Mocht dit niet het geval zijn, laat het maar weten. Dan ga ik nog eens bellen met hun. 

SSRH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Steven,

Tot op heden niks ontvangen. Er werd mij gezegd dat de betaling op 06-04-2020 was doorgevoerd. Vanochtend weer even gebeld, waarbij gezegd werd dat het 10 werkdagen zou moeten duren voordat het geld op mijn rekening zou staan (dus uiterlijk 17-04-2020). Het zou aan mijn bank liggen, die zou namelijk het bedrag tegenhouden (dit is niet het geval, want heb ze voor de zekerheid nog even gebeld). Er kon weer niemand met een oplossing komen. Dit is eigenlijk al hoe het al 4 bijna 5 maanden gaat. Het gaat om een bedrag van 180 euro. Ik sta hier echt versteld van, dit kan toch niet?

Mvg

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 @SSRH. Dit duurt inderdaad wel erg lang!
Ik heb zojuist dan ook gelijk even gebeld met inruildeal
Ik heb begrepen van Tim van Inruildeals dat je een e-mail hebt ontvangen vanuit hem. Hier heeft hij echter geen reactie op mogen ontvangen.
Het hoofdkantoor is van de Inruildeals is bezig met het issue en ik kreeg de vraag om aan jou te vragen of je eventueel een ander bankrekeningnummer hebt om het bedrag naar over te maken. Dit mag je eventueel ook terugkoppelen via de mail.
Houdt ons op de hoogte.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels het bedrag binnen @SSRH?

SSRH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Steven ,

ik heb het bedrag inmiddels mogen ontvangen! Erg fijn. Bedankt voor de hulp!! 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
SSRH wrote:

Beste @Steven ,

ik heb het bedrag inmiddels mogen ontvangen! Erg fijn. Bedankt voor de hulp!! 🙂

Wat goed dat je het nog even laat weten. Fijn dat je het geld inmiddels hebt ontvangen. Doe er wat leuks mee  - #BlijfGezond!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic