flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Vodafone F&F abonnement: korting hele abonnementstermijn?

Gisteren de eerste van twee Vodafone Friends & Famliy bestellingen ontvangen. Op het bijgeleverde contract staat een maandbedrag normaal en een maandbedrag promotie. Maar er staat nergens hoe lang die promotie duur is. Zou 24 maanden moeten zijn. Op het contract staat ook nergens iets over F&F.

Iemand hier ervaring mee?
5 Reacties 5
flieger
topicstarter
Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Niemand hier met een Friends & Family abonnement?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Je kunt bellen met 0900-0603 (45cent per gesprek) voor absolute zekerheid, maar er staat in ieder geval op de site zelf gewoon per aanbieding exact hoeveel en hoelang je korting krijgt.
En dat is in alle gevallen die ik nu kan zien op de site voor de duur van 24 maanden. Ik kan natuurlijk niet oordelen over het moment dat jij bestelde, maar op dit moment is dat hetgeen wat er staat:
 
De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.
 
Veel plezier met je abonnement!
flieger
topicstarter
Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Martin schreef:
Je kunt bellen met 0900-0603 (45cent per gesprek) voor absolute zekerheid, maar er staat in ieder geval op de site zelf gewoon per aanbieding exact hoeveel en hoelang je korting krijgt.
En dat is in alle gevallen die ik nu kan zien op de site voor de duur van 24 maanden. Ik kan natuurlijk niet oordelen over het moment dat jij bestelde, maar op dit moment is dat hetgeen wat er staat:
 
De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.
 
Veel plezier met je abonnement!
 
Beste Martin,

Hartelijk dank voor je reactie. De voorwaarden op de website zijn me bekend en zijn zelfs de voornaamste reden om via de site te bestellen. Ik verwacht echter dat de periode dat je korting krijgt of de naam van het abonnement ook terugkomt op je te ondertekenen contract.
flieger
topicstarter
Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
flieger schreef:
Martin schreef:
Je kunt bellen met 0900-0603 (45cent per gesprek) voor absolute zekerheid, maar er staat in ieder geval op de site zelf gewoon per aanbieding exact hoeveel en hoelang je korting krijgt.
En dat is in alle gevallen die ik nu kan zien op de site voor de duur van 24 maanden. Ik kan natuurlijk niet oordelen over het moment dat jij bestelde, maar op dit moment is dat hetgeen wat er staat:
 
De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.
 
Veel plezier met je abonnement!
 
Beste Martin,

Hartelijk dank voor je reactie. De voorwaarden op de website zijn me bekend en zijn zelfs de voornaamste reden om via de site te bestellen. Ik verwacht echter dat de periode dat je korting krijgt of de naam van het abonnement ook terugkomt op je te ondertekenen contract.
 
Is er niemand die al ervaring heeft met een Friends & Family abonnement en kan bevestigen dat 'Friends & Family' en/of de kortingsperiode (gehele contractperiode) niet op het contract staat, maar wél geldt?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Zoals ik al zei: Bel even en check het, de collega's kunnen je exact aangeven hoe lang de kortingsactie voor jouw specifieke abonnement loopt.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic