SKberg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone/Dynalogic, al 2 maanden ZONDER TOESTEL

Ik wil via deze weg kijken of er WEL een oplossing gaat komen voor mijn probleem. Heb al eindeloos contact gehad met de klantenservice van beide partijen en er wordt NIETS met mijn probleem gedaan.

Ik ben RED SUPER abonnee en mijn toestel ging stuk buiten mijn schuld om, garantie dus. Na het ophalen van Dynalogic bleek deze niet gerepareerd te kunnen worden en kreeg ik een nieuw toestel. Deze procedure duurde bijna 4 weken.
Eindelijk een nieuw toestel gebracht, bleek dat deze DOA (dead on arrival) was. Deed niets, contact gehad met HTC en die gaven wat tips om het toestel aan de praat te krijgen. Dit lukte niet en zij gaven aan dat het toestel dat DOA is.

Goed, ik weer contact opgenomen met Vodafone en Dynalogic. Je krijgt dan dus geen andere, maar het toestel wordt WEER opgehaald voor reparatie. Na 2 weken nog steeds niets vernomen van Dynalogic dus ging ik zelf maar eens bellen. Nu blijkt dat mijn toestel daar niet is, sterker nog, Dynalogic beweert het toestel nooit te hebben opgehaald. Ik heb hier gewoon een ontvangstbewijs van en zelfs een leentoestel (oud gaar rammelding waar je amper mee kunt bellen). Dynalogic geeft dus aan dat mijn toestel waarschijnlijk is zoek geraakt en ze zouden erachteraan gaan. Verder dan dit kunnen ze mij niet helpen, 2 weken later nog steeds niets. Als antwoord krijg ik: we zijn ermee bezig meneer.

Begrijpelijk dat ik behoorlijk geirriteerd begin te raken hierdoor. Want zelf na meerdere telefoontjes naar Vodafone geven zij aan: sorry meneer, dat is niet ons probleem maar dat van Dynalogic, wij kunnen u niet verder helpen.

Ik heb een contract met Vodafone en NIET met dynalogic, Vodafone huurt Dynalogic/Dynafix in voor de reparatie en niet ik. Het is dus wel Vodafone's probleem en ik zou het erg op prijs stellen als er vanuit Vodafone actie ondernomen zou worden want na 4 weken nog steeds geen toestel en geen enkele actie vanuit Vodafone of Dynalogic begin ik het aardig bue te raken wat hopelijk wel begrijpelijk is.

Kort samengevat, ik zit al 2 maanden zonder toestel en Vodafone noch Dynalogic doet iets aan mijn probleem. Ze wijzen allebei met de vinger naar elkaar voor een oplossing. Ik zit dus met m'n handen in het haar en weet niet wat ik nu moet doen om dit op te lossen.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste @SKberg

Dat is een behoorlijk verhaal zeg! Het is logisch dat hier inmiddels wel genoeg van hebt. Het lastige is dat het Forum niet de goede manier is om deze klacht af te handelen. We kunnen hier namelijk geen gegevens uitwisselen, dus ook niet nagaan wat er precies gebeurd is. Je kunt het beste even contact opnemen via onze Facebook of Twitter pagina. Een chat starten of bellen met 1201 kan natuurlijk ook. Als laatste optie kun je ook het feedback formulier invullen op de website. Succes in ieder geval! Hopelijk is het snel opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic