cameijer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Dongel

Ik wil heel graag van andere forumleden weten wat hun ervaring is met de Vodafone Dongel VMC Lite V3.2.2.182.Mijn ervaring is nml niet zo geweldig ,de beloofde snelheid klopt volgens mij niet ,ik moet alijd switchen tussen utms en gprs etc. etc.Ik heb al een aantal malen een klacht in gediend en daar onbevredigende antwoorden op gehad en helaas geen verbetering.Deze maand is het helemaal vreselijk ,vandaar deze oproep !!Ik ben benieuwd of ik de enige ontevreden Dongel-internetter ben ....................
3 Reacties 3
cameijer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil heel graag van andere forumleden weten wat hun ervaring is met de Vodafone Dongel VMC Lite V3.2.2.182.Mijn ervaring is nml niet zo geweldig ,de beloofde snelheid klopt volgens mij niet ,ik moet alijd switchen tussen utms en gprs  etc. etc.Ik heb al een aantal malen een klacht in gediend en daar onbevredigende antwoorden op gehad en helaas geen verbetering.Deze maand is het helemaal vreselijk ,vandaar deze oproep !!Ik ben benieuwd of ik de enige ontevreden Dongel-internetter ben ....................

cameijer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand dus........dat lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeel sterk !!!Vandaag 03-10-2010 ....... net begonnen aan mijn nieuwe voorraad van 400 mb dus.Puinhoop !!!!! iedere keer geen bereik !!!! of door langzaamheid geen connecties met sites.Voorbeeld: ik wil naar google .......... geen bereik !! Ik stop de verbinding ...start gelijk weer de verbindingmet de dongel ........dan heb ik gelijk Google !!Vreemd toch !!!!!Kortom .... vanaf mijn eerste oproep iedere maand .......puinhoop !!!WIE HEEFT DIT OOK ???????
Dick99999

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt mij goed onderscheid te maken tussen a) geen bereik en b) GPRS en c) UMTS/HSPA/3G prestatie.  a) Als geen bereik, dan is de locatie van belang en zouden mensen in die Nederlandse regio kunnen vragen om beter 3G signaal  b) Als alleen GPRS, dan komt dat door geen 3G bereik, zou je nog kunnen meten wat de prestatie van GPRS is en doen wat onder a) staat. c) Zelf ben ik aan het meten in de situatie, 3G/UMTS/HSPA voldoende dekking. En toch (soms?) weinig prestatie. Vraag is hoe komt dat. Er zijn hierover al meerdere onderwerpen op dit forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic