http://voda.fo/ne/liccxVodafone Contacts stopt ermee! Geen paniek, want Vodafone Contacts maakt plaats voor Vodafone
Backup+.
Waarom stopt Vodafone Contacts?We willen je graag de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van een dienst met meer mogelijkheden. Daarom hebben we Backup+ geïntroduceerd. Hiermee kun je niet alleen een back-up maken van je contacten, maar ook van al je foto’s, video’s en muziek. Je hebt dan al je gegevens in één app, dat is wel zo overzichtelijk
🙂 Wat nu?Vanaf 1 december 2015 is het niet meer mogelijk om je te registreren voor Vodafone Contacts. Je kunt daarna nog wel de Contacts app gebruiken, dit is mogelijk tot en met 14 februari 2016. Onze nieuwe Vodafone Backup+ app kun je nu al gebruiken om een back-up te maken van je contacten en andere bestanden. Ook is het mogelijk om de Vodafone Backup+ app te koppelen aan een nieuw of bestaand Dropbox account zodat al je back-ups veilig worden bewaard op één plek. Voor meer informatie over Backup+ kun je
Google Play:
Wat gebeurt er als ik geen actie onderneem?Op 15 februari 2016 worden alle gebruikersaccounts van Vodafone Contacts opgeheven en zal er geen back-up meer beschikbaar zijn van je contacten. Wij raden je daarom aan om gebruik te maken van Vodafone Backup+.
Hoe stel ik een contacten back-up in via Vodafone Backup+? Na het downloaden van de Backup+ app en het koppelen van een Dropbox,account, zal de app automatisch vragen van welke bestanden op je smartphone je een back-up wilt maken. Heb je deze stap overgeslagen of wil je controleren of je back-up juist is ingesteld, volg dan de onderstaande stappen:
Contacten back-up inschakelen voor iOS (iPhone) Contacten back-up inschakelen voor Android