Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Vodafone heeft een nieuwe dienst geïntroduceerd om jou te helpen met het veilig opslaan en het overal toegankelijk maken van jouw bestanden, foto's, video's, muziek etc, namelijk de Vodafone Cloud. Met Vodafone Cloud kun je altijd en overal bij je bestanden. Je foto's, video's, muziek en andere bestanden worden veilig online opgeslagen en zijn bereikbaar vanaf je mobiel, tablet, laptop of desktop. Dankzij Vodafone Cloud raak je nooit meer belangrijke en persoonlijke bestanden kwijt.
Vodafone klanten kunnen gratis 5GB aan bestanden opslaan, dat zijn ongeveer 5.000 foto’s! De voordelen van Vodafone Cloud:
• Je bestanden zijn altijd en overal bereikbaar, ongeacht welk toestel of apparaat je gebruikt • Een veilige en automatische back-up van al je bestanden • Gemakkelijk foto’s of video’s delen via e-mail of Facebook • Meer opslagruimte activeren en betalen via je Vodafone rekening of prepaid tegoed • Maandelijks je opslagruimte veranderen of opzeggen • Speciale pc software beschikbaar voor je Windows computer
Heb je nog vragen, opmerkingen, ideeën, aanvullingen etc.? Of gebruik misschien jij Vodafone Cloud al en wil je jouw ervaringen met deze nieuwe Vodafone dienst delen? Post dan hier je bericht en ga de dialoog aan met onze Smartphone Crew! Easy. Laat ons weten wat jij ervan vind en wat jouw ervaringen zijn, want daar zijn wij erg benieuwd naar!
Ik hebruik Mozzilla Firefox en heb alle laatste updates geïnstalleerd, maar als ik de video in de bovenstaande post aanklik, opent de speler wel, maar krijg ik de melding "deze video bestaat niet".
Misschien is de link niet helemaal correct? De video bestaat namelijk wel, want via de reguliere website van Vodafone kan ik 'm wel afspelen 😉
De modellen op een rij Het nieuwste Samsung Galaxy model is verkrijgbaar
in drie verschillende smaken, de S25, de S25+ en de S25 Ultra. De
Samsung Galaxy S25 en S25+ zijn beschikbaar in het zilver, li...