asutosh_rana

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone BloX

Goedemiddag beste Smartphone Crew-medewerker,

Ik wil graag mijn BloX laten activeren met een nieuwe vervaldatum, aangezien ik al door mijn huidige Blox heen ben.

Ik hoop snel van u te horen.

Groetjes,

Asutosh
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Asutosh, sorry, dat gaat helaas niet. Een BloX loopt altijd 30 dagen. Daarna kun je hem pas weer verlengen.

Los verzoekje, het helpt de overzichtelijkheid van het forum erg als je je topic een iets specifiekere titel geeft. Zou fijn zijn als je dat de volgende keer zou willen doen. Bvd! 🙂
asutosh_rana
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Smartphone Crew-medewerker,

Bedankt voor uw reactie. Ik zal hier de volgende keer op letten.

Wat betreft het vroegtijdig opnieuw laten activeren van een BloX, heb ik dit eerder laten doen door collega van u. Ook is mij verteld dat ik een verzoek kan indienen via deze website. Ik stel het daarom erg op prijs als mijn Vodafone BloX opnieuw geactiveerd kan worden. Ik ben per slot al een aantal jaar Vodafone-klant!

Ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Asutosh Rana
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi asutosh, sorry, ik kan je hier niet mee helpen.
asutosh_rana
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Smartphone Crew-medewerker,

Wie kan ik hier het beste voor benaderen? Ik heb het internet dringend nodig! Ik hoop dat we snel tot een oplossing kunnen komen.

Ik hoop snel van u te horen,

Met vriendelijke groet,

Asutosh Rana
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Geen van mijn collega's kan (mag) de blox verwijderen. Maar je kunt altijd iets van beltegoed bijstorten. Ben je door je MB's heen, dan geld het dagtarief. Je krijgt dan voor €1,- per dag 100 MB om die dag te gebruiken (tot 00:00). Dan werkt je internet gewoon weer en het kost ook niet veel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic