Berend

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Blind ?

Ik heb deze topic gemaakt omdat ik de indruk krijg dat de werknemers van vodafone blind zijn voor de klachten en opmerkingen op dit forum omtrent de RED abbonementen.
 
Ik neem als voorbeeld Nathalie en Stevie die vervolgens een nieuw topic aanmaken wat wij als klanten vinden van de RED abbonementen. Hier wordt dan op gereageerd en na een tijd wordt er weer een gelijkwaardig topic aangemaakt. Vervolgens wordt er dan ook nog vertelt hoe geweldig het nieuwe RED abbonement zie text
 
*Update*
 
Statement Vodafone Red Plus
Vodafone bevestigt de geruchten die zijn verschenen op verschillende nieuwswebsites. Vodafone lanceert 15 april Vodafone Red Plus voor consumenten. Dit abonnement is een aanvulling op bestaande Vodafone Red abonnementen en is geschikt voor consumenten die vaak in het buitenland zijn. Vodafone Red Plus biedt naast onbeperkt bellen en sms’en in binnen- en buitenland ook 1GB data. Vodafone Red Plus kost € 82,-- per maand en is vanaf 15 april in de Vodafone en BelCompany winkels verkrijgbaar. 
 
Nou consumenten die veel in het buitenland zijn zullen waarschijnlijk een telefoon van de zaak hebben of een zakelijk contract hebben afgesloten, maar goed zal ik wel verkeerd zien.

En daarom nogmaals verwijs ik hier na een vorm van blindheid.En ik neem dan ook niet aan dat ik hier de enige ben die deze mening heeft.
 
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Berend,

Ik heb je mening gezien en gelezen. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm. Vandaar dat we er ook zo vaak naar vragen, onder andere via dit forum.
Het nieuwste RED abonnement, waarnaar jij verwijst, is een voorbeeld hiervan. We merkten dat er behoefte was naar een bundel voor in het buitenland en hebben deze nu aangeboden. Dat is toch een duidelijk voorbeeld van luisteren naar onze klanten zou ik denken.

Een tweede opmerking begrijp ik ook niet. Je stoort je eraan dat er steeds nieuwe topics worden aangemaakt over dit onderwerp en nu maak je er zelf een aan.
Berend schreef:
Ik heb deze topic gemaakt omdat ik de indruk krijg dat de werknemers van vodafone blind zijn voor de klachten en opmerkingen op dit forum omtrent de RED abbonementen.
...
En daarom nogmaals verwijs ik hier na een vorm van blindheid.En ik neem dan ook niet aan dat ik hier de enige ben die deze mening heeft.

Hoe zou jouw ideale abonnement er dan uitzien? (Let op: ik beloof hiermee niets, maar ben wel nieuwsgierig na het lezen van jouw post)

belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ik heb mijn "ideaal" uitziend RED abonnement gepost in een topic dat ik gemaakt genaamd;
Waarom niet nog een ander RED Abonnement.
Tot nu toe maar 1 reactie erop.
Berend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn abonnement zou zijn 1 of 2gb aan data belminuten minimaal ca 100 minuten en ca 100 SMS aangezien de meeste toch whatsapp gebruiken voor ca €39 en dan wel met een goede Internet snelheid
Silvan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Juist!
 
Mijn ideale bundel zou er als volgt uit zien:
 
75 belminuten/(onbeperkt) sms
1000 - 2000 MB (minimaal 14,4MB/s) - MBs bruikbaar in het buitenland
 
Een mooie prijs, met HTC ONE waar ik dan maximaal € 100 voor zou willen bijleggen, zou ook ongeveer €39,-- per maand zijn.
 
Op dit moment begint jullie bundel met minimaal 1GB en een goede internetsnelheid (RED ESSENTIAL) i.c.m. de HTC ONE bij € 54,-- per maand. Dit heb ik er gewoon niet voor over, gezien de prijzen van jullie vorige abonnementen en het feit dat 400 belminuten gewoon te veel is voor mij en ik dan betaal voor iets dat ik nooit of te nimmer voor 100% zou gebruiken.
 
Ik zou graag klant blijven bij Vodafone. Mijn abonnement loopt volgende maand af. Maar als dit de standaard blijft, zijn ik en met name mijn portemonnee genoodzaakt een andere provider te zoeken.
Berend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De mijne liep 4 jaar geleden al af volgens mij heb nu nog steeds bel basis 17,50 + €10 onbeperkt internet a 3,6mps. Werkt allemaal prima maar ik wil eens wat nieuws
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic