Hallo Berend,
Ik heb je mening gezien en gelezen. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm. Vandaar dat we er ook zo vaak naar vragen, onder andere via dit forum.
Het nieuwste RED abonnement, waarnaar jij verwijst, is een voorbeeld hiervan. We merkten dat er behoefte was naar een bundel voor in het buitenland en hebben deze nu aangeboden. Dat is toch een duidelijk voorbeeld van luisteren naar onze klanten zou ik denken.
Een tweede opmerking begrijp ik ook niet. Je stoort je eraan dat er steeds nieuwe topics worden aangemaakt over dit onderwerp en nu maak je er zelf een aan.
Berend schreef:
Ik heb deze topic gemaakt omdat ik de indruk krijg dat de werknemers van vodafone blind zijn voor de klachten en opmerkingen op dit forum omtrent de RED abbonementen.
...
En daarom nogmaals verwijs ik hier na een vorm van blindheid.En ik neem dan ook niet aan dat ik hier de enige ben die deze mening heeft.
Hoe zou jouw ideale abonnement er dan uitzien? (Let op: ik beloof hiermee niets, maar ben wel nieuwsgierig na het lezen van jouw post)