Goedemorgen, ik heb al jaren (4jaar) een iPhone abonnement + een iPhone toestel bij jullie. Telkens wordt er elke maand nog steeds € 7,50 berekend voor BlackBerry service! Ik begrijp dat als je in de tijd dat het contract loopt en je een ander toestel (iPhone) hebt gekregen dat de BlackBerry service niet uitgezet kan worden. Dus de eerste 2 jaar dat dit bedrag werd afgeschreven begrijp ik nog wel. Nu begin ik al aan de derde verlenging van mijn mobiele nummer en nog steeds halen jullie dit bedrag eraf! Als ik verleng dan staat er dat ik alleen het iPhone abonnement ga betalen, kijk ik op de rekening dan halen jullie er weer € 7,50 extra af voor de BlackBerry service! Wie heeft er nu nog een BlackBerry??!! Wat gaat u hiermee doen, ik heb net weer mijn abonnement verlengt, met een iPhone 7 + Red Super, niet met de BlackBerry service! Ik heb gewoon 2 jaar lang, elke maand € 7,50 teveel betaald waar ik niet meer om gevraagd heb, dat is toch niet normaal?? Graag een passende oplossing van u gevraagd, ik heb als tig keer met de klantenservice gesproken en elke keer lijkt het wel of de verbinding expres verbroken wordt.