chrigikaanja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone App werkt niet goed

Heb niet echt een vraag maar een probleem dat al een tijd lang aan de hand is. De Vodafone app is dus grof gezegd waardeloos!! Elke x is ie bezig met bewerken, of het doet eeuwig tot je wat ziet. Als je uberhaub wat zou zien… Laat dit eens goed opgelost worden want dat is erg fustrerend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @chrigikaanja Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat de app bij jou niet goed werkt. Neem aan dat je de app al wel een X hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? Raar dat het dan niet goed werkt, zelf heb ik nergens last van. 

Het beste wat je kan doen is in de app, op de pagina waar jij last van hebt, op de 24/7 logo te klikken en dan feedback te geven. Want dan komt je probleem direct bij de juiste afdeling en die kunnen het dan direct in behandeling nemen. 

Uiteraard zal je bericht hier ook gezien worden door medewerkers van Vodafone maar die moeten het dan ook doorgeven en die willen dan graag van je weten wat er mis gaat. Een specifieke lijst met problemen is dan handig en dan kunnen ze het doorgeven. Daarom is het makkelijker om het via de app te melden. 

Probeer het maar eens en als het niet lukt, laat hier dan weten wat er mis gaat. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @chrigikaanja Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat de app bij jou niet goed werkt. Neem aan dat je de app al wel een X hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? Raar dat het dan niet goed werkt, zelf heb ik nergens last van. 

Het beste wat je kan doen is in de app, op de pagina waar jij last van hebt, op de 24/7 logo te klikken en dan feedback te geven. Want dan komt je probleem direct bij de juiste afdeling en die kunnen het dan direct in behandeling nemen. 

Uiteraard zal je bericht hier ook gezien worden door medewerkers van Vodafone maar die moeten het dan ook doorgeven en die willen dan graag van je weten wat er mis gaat. Een specifieke lijst met problemen is dan handig en dan kunnen ze het doorgeven. Daarom is het makkelijker om het via de app te melden. 

Probeer het maar eens en als het niet lukt, laat hier dan weten wat er mis gaat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic