Mondriaan

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone App is bagger

Heb sinds 2 maanden vodafone, kreeg de eerste maand een melding dat de rekening was betaald, dus alles goed jah, kreeg deze maand een bericht of ik even 142 euro wou betalen (1e maand en 2e), toen ik meldde dat in de app stond dat de eerste rekening was betaald kwamen ze met een reden aan dat dat kwam door de bank maar Waar???? heb je die app dan voor.
7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Helaas kan niemand op het forum u hier mee helpen, want dit is een forum waar gebruikers andere gebruikers helpen.

U zal voor dit probleem echt bij de helpdesk moeten zijn
Mondriaan
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie hoeven ook niet te helpen ik waarschuw alleen voor de klantonvriendelijkheid van vodafone
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer Vodafone de (automatische) incasso heeft ingediend markeert Vodafone deze rekening als betaald. Wanneer jij niet genoeg geld op je betaalrekening hebt staan en de incasso niet uitgevoerd kan worden zit je plots toch met een niet betaalde rekening.

Ik vermoed dat je je zaakjes zelf niet enorm goed op orde hebt, je nu verbaal aan het schoppen bent maar een zelfreflectie meer gepast is.
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice kan zien wat de reden is waarom de betaling niet gelukt is
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we dit via het Forum niet na kunnen kijken zal het topic over 48 uur gesloten worden. Ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic