Sinds ik eind januari/begin februari dit jaar ben overgestapt van Red Essential naar Red Together worden de verbruiksgegevens niet meer bijgehouden in de app. Naast soms foutieve bundelgegevens geeft de app constant het maanbundeltotaal per de eerste van de maand weer; welke dag van de maand het ook is. Hoewel ik zeker weet data te hebben verbruikt geeft de app dus het totaal van de maandbundel van deze maand weer met daaronder de tekst "Bijgewerkt tot 1-5-2020 om 00.00 uur, NL tijd"; vorige maand was het dus constant bijgewerkt tot 1-4-2020.
Sinds het overstappen heb ik veel gechat met de klantenservice. Naast ontkenning ("het wordt hier wel bijgehouden") was men kennelijk moeilijk te overtuigen van het probleem. Maar …. begin maart 2020 werd dan toch een case ingediend nadat ik meerdere screenshots heb gestuurd. Ik zou wel horen als het is opgelost. Sindsdien staat deze case in de stand "in behandeling" en heb ik niets meer gehoord.
Enkele weken terug was ik het behoorlijk zat en heb maar weer eens gechat. "Heel vervelend allemaal; we gaan er wat doen" waren de stellige woorden. Na opnieuw screenshots te hebben gestuurd en te hebben verwezen naar een soortgelijk geval dat ik binnen het forum vond, werd er een nieuwe case aangemaakt. De mail verstelde mij weer dat ik onder mijn account de case kon terugvinden EN ik weer zou worden geïnformeerd. De betreffende medewerker vertelde mij graag de case in de gaten te houden en mij vorige week maandag tussen 16.30 en 17.00 uur een terugkoppeling te mailen naar mijn emailadres. Helaas; geen mail ontvangen.
De nieuwe case is niet terug te vinden in mijn account. Ik heb dus geen enkel idee wat ermee is gedaan. Ik pakte vorige week dinsdag maar eens de telefoon om helderheid te krijgen. Men kon mij werkelijk niets vertellen. "Nee helaas, alleen de medewerker die de case heeft ingediend kan u meer vertellen". Men mocht mij niet doorverbinden. Mijn verzoek om teruggebeld te worden zou ter kennis van de indienende medewerker worden gebracht. Het verraste mij niet echt maar ik ben niet teruggebeld.
In de chatberichten en telefoongesprekken vind met alles heel vervelend en krijg ik uiteraard excuses maar oplossen? Nee, dat is kennelijk niet mogelijk.
Hoe kom je wel in serieus contact met Vodafone?