Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Vodafone Accessoires - Dé app om eenvoudig accessoires te bestellen voor je telefoon

Hallo allemaal,

Vodafone heeft iets nieuws! Vind je het ook leuk om op zoek te gaan naar hét perfecte hoesje of ander accessoire voor je telefoon? Dan hoef je niet langer verder te zoeken. Vodafone biedt nu de Vodafone Accessoires app aan. Dit is een app die je toestel herkent en er dan meteen bijbehorende accessoires bij zoekt. Ook kun je deze direct via de app bestellen en betalen met iDeal. Vodafone Accessoires is geschikt voor iOS en voor Android en te downloaden in de Apple App Store en Google Playstore.

Je vindt in deze app onder andere:

- headphones
- hoesjes
- sportarmbanden
- powerbanks
- laders en kabels
- speakers

Bij je bestelling kun je zelf kiezen naar welk adres het accessoire wordt gestuurd. Na je bestelling krijg je een bevestiging en zodra het product wordt verstuurd krijg je een Track&Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

We zijn erg benieuwd wat jullie van de app vinden, dus we horen het graag!
6 Reacties 6
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg de app mee geïnstalleerd bij een firmware update van mijn vodafone branded Xperia Z3 Compact. De app leek me overzichtelijk en functioneerde goed.

Het liet zich ook prima verwijderen. Kortom ik was tevreden met deze app.

Anonymous
Niet van toepassing
Het is een strakke app die erg makkelijk werkt!
Herkent meteen mijn telefoon en laat daar ook meteen de bijbehorende producten van zien!
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Top! Goed om te horen. 😄
Erwin604

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Via deze weg hoop ik dat mijn probleem wel opgelost wordt. 27 juni heb ik via deze accessoires app voor IOS een sportband besteld. Deze heb ik betaald, echter tot op heden nog niks ontvangen, geen bevestiging niks. Als bewijs van betaling heb ik wel de ideal overschrijving. Aantal x gebeld met vodafone klantenservice, naar niemand wist hier van een accessoires app af. Dus na 2 uur aan de telefoon te hebben gezeten en 9x te zijn doorvebonden geen resultaat.

Gewenste oplossing: ik wil graag mijn geld terug, want duurt mij allemaal wel heel erg lang!

Alvast bedankt,

Erwin Guijt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Erwin604,

Helaas kunnen we je niet helpen via het forum met dit probleem :(. Dit kan alleen de klantenservice voor je regelen. Je kunt ook via andere kanalen contact opnemen zoals: Live chat, Twitter of Facebook! En stuur dan zeker eens even en linkje van je bericht in dit Topic mee voor meer duidelijkheid bijvoorbeeld!

Vind het erg vervelend voor je en we zouden je graag verder willen helpen via het forum maar hier worden alleen Tips & Tricks meegegeven.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic