Fenryka

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Abonnement

Beste,

Ik heb dus de bestelde iPhone XS Zaterdag binnen gekregen.
Alles is goed verlopen, nu vraag ik me alleen af wanneer me abonnement word omgezet.

Ik had dus eerst Red Essential en met mijn nieuwe telefoon ben ik geswitched naar Red.
Gebeurd dit vanzelf of wat moet ik hier van verwachten?
Kan namelijk wel dat nieuwe abonnement gebruiken.

Bij voorbaat dank !

Yoran
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes
Dat kan ik me voorstellen! Kun je ons een berichtje sturen via Facebook /Twitter of via de chat. Mijn collega's kijken graag voor je mee.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes
Hoi Fenryka

Welkom op de community!
Het nieuwe abonnement gaat pas in zodra het oude is afgelopen. Op de einddatum van je huidige contract zal het abonnement dan ook omgezet worden in het nieuwe abonnement.
Vanaf dat moment betaal je dan ook pas voor het nieuwe abonnement. Mocht je er voor gekozen hebben om maandelijks voor het toestel te betalen, dan vind je vanaf dat moment ook de kosten voor het toestel terug op de factuur.
Fenryka
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven,

Dat is vrij duidelijk.
Echter liep mijn huidig contract af in September dus dan zou dat al gedaan moeten zijn.
Sindsdien betaal ik gewoon elke maand door, kan het dan zo zijn dat het vanaf volgende maand is?
Heb daar graag wel duidelijkheid in voordat ik dalijk een maand extra betaal voor het verkeerde abonnement.
Fenryka
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Fenryka

Welkom op de community!
Het nieuwe abonnement gaat pas in zodra het oude is afgelopen. Op de einddatum van je huidige contract zal het abonnement dan ook omgezet worden in het nieuwe abonnement.
Vanaf dat moment betaal je dan ook pas voor het nieuwe abonnement. Mocht je er voor gekozen hebben om maandelijks voor het toestel te betalen, dan vind je vanaf dat moment ook de kosten voor het toestel terug op de factuur.

Steven,

Dat is vrij duidelijk.
Echter liep mijn huidig contract af in September dus dan zou dat al gedaan moeten zijn.
Sindsdien betaal ik gewoon elke maand door, kan het dan zo zijn dat het vanaf volgende maand is?
Heb daar graag wel duidelijkheid in voordat ik dalijk een maand extra betaal voor het verkeerde abonnement.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes
Dat kan ik me voorstellen! Kun je ons een berichtje sturen via Facebook /Twitter of via de chat. Mijn collega's kijken graag voor je mee.

Bekijk in context

Fenryka
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Dat kan ik me voorstellen! Kun je ons een berichtje sturen via Facebook /Twitter of via de chat. Mijn collega's kijken graag voor je mee.

Het is zojuist opgelost, bedankt voor je hulp/uitleg.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes
Ah dat is fijn om te horen 🙂 Graag gedaan!

Uitgelicht topic