tonusmob

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 845 Pc-Suite

Beste lezers,  Ik heb een probleempje met de meegeleverde pc-suite. Ik kan namelijk geen verbinding meer maken, dat heeft de allereerste keer dat ik hem aansloot wel gewerkt. De drivers zijn geïnstalleerd, ik kan vanaf mijn pc op het sd-kaartje komen, dus die verbinding lijkt ook in orde. Maar ik krijg met pcsuite geen verbinding meer, en dat leek mij nou erg handig om 't een en ander vanaf de pc in te kloppen, dat toetsenbord ben ik gewend en is toch gauw tien keer groter.  Wie weet raad?  Dit heb ik al gedaan: 1. Alles gedeïnstalleerd en weer opnieuw geprobeerd. Geen succes. 2. Op een andere pc aangesloten en ook daar hetzelfde effect: de eerste keer wel en daarna nooit meer. Ik gebruik XP-Pro en XP-home en ZA-Extreme Security of McAfee-Corporate alles bijgewerkt, legaal en gelicenseerd.
1 Reactie 1
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste tonusmob,

Heb je wel eens geprobeerd zonder SD kaart de telefoon te koppellen? dit zou een bekend issue moeten zijn van Huwaii telefoons nadat je dit gedaan hebt zou je gewoon weer met de SD kaart erin moeten kunnen koppellen.



Gr

Dennis
Vodafone Forum Moderator


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic