Rub147

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 845 Nova

Wordt de Vodafone 845 Nova ooit geüpgraded naar Android 2.2?
3 Reacties 3
died789

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net een Vodafone 845 gekocht in de Vodafone winkel. De verkoper zei dat handleiding en accesoires via de website zijn te verkrijgen, maar het hele toestel komt niet voor op de website! Heeft iemand een idee?
nikey62

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou ook graag willen weten waar ik een fatsoenlijke nederlandse handleiding van dit toestel kan vinden. Het via vodafone.de alleen de duitse handleiding gevonden.
tonusmob

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb net een Vodafone 845 gekocht in de Vodafone winkel. De verkoper zei dat handleiding en accesoires via de website zijn te verkrijgen, maar het hele toestel komt niet voor op de website! Heeft iemand een idee?



Ik heb het bijgeleverde usb-kabeltje aangesloten.
Na wat gepruttel van de computer om wat drivers te installeren, was er een 'usb'-drive bijgekomen (van de telefoon).
Daar staat behalve een volledige handleiding in het Nederlands (en ook in 't Engels) nog andere software 'pcsuite' die je daarvandaan kunt installeren.

Over die 'usb'-drive is er nog wat, daar is er namelijk maar één van. Je moet kiezen tussen het geheugen van de telefoon zelf OF de eventueel geplaatste micro-sdcard.

 Om mijn WiFi aan de praat te krijgen heb ik wat langer moeten tobben. Uiteindelijk is het gelukt met de (twee dimensionale) barcode reader app van Zxing. Er is een bijbehorende XR code-generator, even Googlen, daarin kun je kiezen dat je een code voor WiFi wilt maken en je SSID en je WPA2-sleutel kun je op de pc daar gemakkelijk in plakken. Vervolgens start je de barcode reader op je Vodafone 845 en zorg je dat de blokjes code in het vierkant op het scherm van je Vodafone 845 komt. Als het lukt dan piept die en dan stelt de app voor om de gegevens te verwerken. Dat moet je dan nog even bevestigen. En dan werkt je WiFi ook, mits die ingeschakeld is ....

Hopelijk bespaart mijn getob, jullie getob .....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic