LYS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone 5g en X50 modem nu en in de toekomst

Is het mogelijk om de huidige Vodafone 5G functies te gebruiken met het Qualcomm x50 modem?

En werkt dat ook in de toekomst met de 700Mhz frequenties die geveild gaan worden?

 

Is het daarom interessant om voorlopig bijvoorbeeld een A90 5G te kopen aangezien het nog wel 2 tot 3 jaar duurt voor we de snelle hoge frequenties gaan krijgen?

Bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @LYS 
Welkom op de Vodafone Community!

Zo! Wat een vooruitstrevende vraag, haha! Ik moet je bekennen dat ik hier nog geen hapklaar antwoord op heb. Het is bij ons niet bekend of dit al getest is en wat betreft de frequenties kunnen we nog niets zeggen. Momenteel verloopt het 5G-netwerk via de 4G-frequenties. Na de veiling zal dit anders zijn. Ik zou je op dit moment adviseren om even te wachten. Het 5G-netwerk is op dit moment 10 procent sneller dan het 4G-netwerk. Je kunt in deze situatie beter wachten totdat het 5G-netwerk volledig is uitgerold. Dan pas zul je ook de daadwerkelijke snelheid gaan merken van het 5G-netwerk.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @LYS 
Welkom op de Vodafone Community!

Zo! Wat een vooruitstrevende vraag, haha! Ik moet je bekennen dat ik hier nog geen hapklaar antwoord op heb. Het is bij ons niet bekend of dit al getest is en wat betreft de frequenties kunnen we nog niets zeggen. Momenteel verloopt het 5G-netwerk via de 4G-frequenties. Na de veiling zal dit anders zijn. Ik zou je op dit moment adviseren om even te wachten. Het 5G-netwerk is op dit moment 10 procent sneller dan het 4G-netwerk. Je kunt in deze situatie beter wachten totdat het 5G-netwerk volledig is uitgerold. Dan pas zul je ook de daadwerkelijke snelheid gaan merken van het 5G-netwerk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic