vodafoneH1_1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 360 H1 zonder internet

Goedemiddag,
 
Ik heb de vodafone H1 van mijn broer overgenomen toen hij een nieuwe telefoon mocht uitzoeken, echter krijg ik geen internet verbinding. Mijn nieuwe simkaart is een Ben simkaart met internetbundel, bellen enzo gaat prima.
 
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? Bij het reperatiecentrum hadden ze een wachtwoord nodig om te resetten of iets dergelijks, maar daar kwamen we toen niet uit, ik weet niet precies waarop ze wilden inloggen. Vervolgens heb ik zelf de optie Instellingen -> Instellingen terugzetten gebruikt met 8 keer 0, maar dit lost mijn probleem niet op. Als zij wilden inloggen op de 360 service zal dat weinig nut hebben denk ik, aangezien die service gecancelled is.
 
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
 
Groeten,
Mark
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Mark,

Ik moet je denk ik teleurstellen want inderdaad, de H1 was/is een spreciaal toestel dat gemaakt was/is voor de 360 dienst. Zonder daarop in te loggen, kun je er niet mee op het internet. Helaas bestaat de hele 360 dienst niet meer dus dat inloggen gaat inderdaad niet lukken.

Vodafone kan hierin weinig voor je doen want het is een overgenomen toestel , dus tweedehands.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Mark,

Ik moet je denk ik teleurstellen want inderdaad, de H1 was/is een spreciaal toestel dat gemaakt was/is voor de 360 dienst. Zonder daarop in te loggen, kun je er niet mee op het internet. Helaas bestaat de hele 360 dienst niet meer dus dat inloggen gaat inderdaad niet lukken.

Vodafone kan hierin weinig voor je doen want het is een overgenomen toestel , dus tweedehands.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic