ronaldinjooo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafona 1200 info

Goed, ik heb dus een prepaid telefoon. Waar ik af en toe gewoon beltegoed op heb staan maar over het algemeen alleen maar Bloxx gebruik. Als de bloxx voorbij is en ik wil het opnieuw opwaarderen kom ik soms in de problemen. Als zeg maar zonder dat ik het weet mijn bloxx afgelopen is en ik een sms heb verstuurd krijg ik constant een 1200 info bericht dat de sms niet verzonden kan worden omdat me BTG te laag is wat kan kloppen haha. Maar nu het probleem, mijn telefoon wil dan constant dat ENE smsje verzenden waardoor ik eigenlijk niet mijn bloxx kan opwaarderen, want zodra ik met 10 euro heb opgewaardeerd knalt mijn telefoon meteen dat smsje dat die steeds wil verzenden als verzonden erdoor heen waardoor er dus BTG afgetrokken word.
Ik heb echt alle instellingen bekeken en veranderd, maar ik zie echt niet welke instelling ervoor zorgt dat mijn telefoon dat smsje niet constant wil gaan verznden. Het gaat om een LG telefoon.
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ronaldinjooo,

Ik heb je bericht gelezen en ik adviseer je om naar onze telefonische klantenservice te bellen. Mijn collega's zullen dan via je 06 nummer het een en ander voor je kunnen uitzoeken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic