ericjuh22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafaone garant top verzekering

Beste forumleden,
mijn telefoon(iphon 4s) is gister uit mijn broekzak gejat! Altijd fijn! Ik heb de verzekering vodafone garant top(13euro in de maand) Nu vroeg ik mij af ofdat ik gewoon een nieuwe krijg ofdat ik zelf ook nog wat moet bijleggen oid.
met vr gr Eric
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Eric, da's balen maar gelukkig heb je nog de verzekering 🙂

Zakkenrollen valt onder de garant-top verzekering, met een eigen risico van honderd euro.
De rest van de kosten voor een nieuw toestel dekt de verzekering.

Meer info vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml
ArjanEHV

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste ericjuh22,

Ik weet niet wanneer jij je overeenkomst over deze dienst heb afgesloten. Mocht dit voor juni 2013 zijn gebeurd en jij hebt geen melding van Voafone gekregen over het aanpassen van de algemene voorwaarden over deze dienst, loont het mogelijk om even een jurist raad te plegen en/of je rechtsbijstand verzekeraar in te schakelen. In voormalige voorwaarden, welke in geval van geen informatie over aanpassing nog van kracht is, was namelijk geen sprake van een eigen risico van € 100,00. 

Zie:
Oude voorwaarden; http://goo.gl/yGQPH2
Aangepaste voorwaarden; http://goo.gl/7vf187



Vodafone lijkt er nogal een handje van te hebben om tussentijds in alle stilte voorwaarden aan te passen en deze dan (onwettig) als bindend te zien, vandaar ik deze informatie met je deel. 
 
derovers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Dat die voorwaarden zomaar eenzijdig zonder te communiceren veranderen heb ik deze afgelopen week ook aan den lijve mogen ondervinden. Dit is bizar en in mijn ogen ook onwettig. Op welke manier zou een juridisch adviseur hierbij kunnen helpen?
Mijn toestel (S2) is stuk gegaan en ineens blijkt deze niet meer verzekerd te zijn; die verzekering is komen te vervallen toen ik twee maanden geleden een ander (sim only) abonnement afgesloten heb volgens Vodafone. 
Dit staat niet in de polisvoorwaarden, noch is dit aangegeven door de (telefonische) verkoper, of anderszins gecommuniceerd naar mij.
De afhandeling hiervan duurt veel te lang (ik heb een klacht per mail ingediend) en lijkt er steeds op gericht om mij af te schepen, zeer frustrerend.
Wat is de beste manier om andere klanten te waarschuwen voor deze gang van zaken?; ik kan me niet voorstellen dat ik als enige ben de dit overkomt en: welke weg dien ik te bewandelen om hier een passende oplossing voor te vinden.
 
 
 
mvg
 
Sander
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic