Lindsy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voda particulier en Ziggo zakelijk, kan dat samen voor korting?

Hallo,

Ik ben aan het verhuizen. Ik heb een particulier abbo voor telefonie. Mijn vriend heeft een zakelijk abbo bij Ziggo. Beiden straks op hetzelfde adres. Kan ik dan gebruik maken van de kortingen? Of geldt dat niet voor een zakelijk abbo?

 

Groet, Lindsy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @Lindsy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welke abonnementen komen in aanmerking?
Deze actie geldt voor klanten met minimaal één geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone en een geselecteerd abonnement voor vast internet van Ziggo.

De geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:
• Een (of meerdere) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Red Together (Extra), Black, Mobiel Internet (afgesloten vanaf 2 juli 2018), Biz Basic, Red Pro, Red Business Basic en Red Business abonnement(en).

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een Alles-in-1 abonnement met vast internet van Ziggo. Deze actie geldt niet i.c.m. een Connect MKB abonnement. Klanten  met een Zakelijk Internet Pro abonnement komen in aanmerking voor zakelijke gratis extra’s (Dubbele data en Service Winkeltijden). De voorwaarden daarvan vind je op www.vodafone.nl/voorwaarden.

Je tekent geen nieuw contract maar houdt de huidige overeenkomsten met de bijbehorende voorwaarden. In deze overeenkomsten verandert niets.

Wie komen er in aanmerking voor de actie?
• Wil je in aanmerking komen voor deze actie, dan moeten de geselecteerde  abonnementen voor mobiel bij Vodafone en vast internet bij Ziggo op hetzelfde Nederlandse adres of op hetzelfde Kamer van Koophandel nummer geregistreerd staan. Registratie op hetzelfde adres betekent dat postcode, huisnummer en de eventuele huisnummer extensie overeenkomen, bijvoorbeeld “1000 AA” met huisnummer “2A”.
• Lijk je niet in aanmerking te komen voor deze actie, maar ben je van mening da je hier op basis van deze voorwaarden wel voorin aanmerking komt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Vodafone klantenservice. Ze kunnen er dan alsnog voor zorgen dat je gebruik kunt maken van de gratis extra’s. Het is niet mogelijk een compensatie te bieden met terugwerkende kracht, je ontvangt dus geen gratis extra’s (of een compensatie hiervoor) over het verleden.
 

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/voorwaarden_non-stop_gratis-extras.pdf
 

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @Lindsy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Welke abonnementen komen in aanmerking?
Deze actie geldt voor klanten met minimaal één geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone en een geselecteerd abonnement voor vast internet van Ziggo.

De geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:
• Een (of meerdere) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Red Together (Extra), Black, Mobiel Internet (afgesloten vanaf 2 juli 2018), Biz Basic, Red Pro, Red Business Basic en Red Business abonnement(en).

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een Alles-in-1 abonnement met vast internet van Ziggo. Deze actie geldt niet i.c.m. een Connect MKB abonnement. Klanten  met een Zakelijk Internet Pro abonnement komen in aanmerking voor zakelijke gratis extra’s (Dubbele data en Service Winkeltijden). De voorwaarden daarvan vind je op www.vodafone.nl/voorwaarden.

Je tekent geen nieuw contract maar houdt de huidige overeenkomsten met de bijbehorende voorwaarden. In deze overeenkomsten verandert niets.

Wie komen er in aanmerking voor de actie?
• Wil je in aanmerking komen voor deze actie, dan moeten de geselecteerde  abonnementen voor mobiel bij Vodafone en vast internet bij Ziggo op hetzelfde Nederlandse adres of op hetzelfde Kamer van Koophandel nummer geregistreerd staan. Registratie op hetzelfde adres betekent dat postcode, huisnummer en de eventuele huisnummer extensie overeenkomen, bijvoorbeeld “1000 AA” met huisnummer “2A”.
• Lijk je niet in aanmerking te komen voor deze actie, maar ben je van mening da je hier op basis van deze voorwaarden wel voorin aanmerking komt, neem dan zo snel mogelijk contact op met Vodafone klantenservice. Ze kunnen er dan alsnog voor zorgen dat je gebruik kunt maken van de gratis extra’s. Het is niet mogelijk een compensatie te bieden met terugwerkende kracht, je ontvangt dus geen gratis extra’s (of een compensatie hiervoor) over het verleden.
 

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/voorwaarden_non-stop_gratis-extras.pdf
 

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Lindsy 
Welkom op de Vodafone Community. 

Ik zie dat @Energieboy je al heel veel informatie over heeft gegeven.
Het klopt inderdaad wat hij aangeeft. 
Zodra beide abonnementen op exact hetzelfde adres staan, worden de extra's binnen een week toegevoegd. Dit is zowel bij alle zakelijke als particuliere abonnementen of een combinatie hiervan.
De extra's worden toegevoegd zolang je aan de voorwaarden voldoet.

Mocht je hiervoor nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic