Dag,
Ryan heeft mij netjes geantwoord op mijn onderstaande vraag maar ik ben zelf traag geweest met reageren.
Originele vraag: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/VoWiFi-werkt-niet-meer-i-c-m-Starlink-Internet/m-p/228200#M...
Reagerende op Ryan's antwoord
"Ik zie dat je benoemd dat er twee Samsung S21 aanwezig zijn. Is het mogelijk om dit uit te sluiten door een ander model/toestel dat voWiFi ondersteund te proberen? Als dit niet mogelijk is, mag je altijd langskomen in één van onze winkels, dan kunnen we dit verder onderzoeken en uitproberen. "
Ik heb inmiddels het volgende thuis geprobeerd:
Gegeven bovenstaande vermoed ik niet dat het aan mijn telefoon ligt, maar eerder aan mijn internet provider (Starlink) in combinatie met Vodafone.
Mijn vraag: Kan het zijn dat er nog gefilterd wordt op IP-adressen en dat de IP-adressen van Starlink nog op het buitenland gemapped zijn en daarom geein VoWifi ondersteunen?
ISP info:
[Querying whois.cymru.com] AS: 14593 ↗ IP: 216.128.31.73 BGPPrefix: 216.128.30.0/23 CC: US Registry: ripencc Allocated: 2005-09-28 ASName: SPACEX-STARLINK,US
Groeten,
Tim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goede avond,
Ik heb mijn 06 toegevoegd aan mijn profiel.
Ik weet niet of het toeval is, maar vanochtend werkt VoWifi 'automagisch' in een keer.
Hiervoor heb ik niets gewijzigd;
Dus voor mij mag het als probleem als opgelost gemarkeerd worden.
Goedemorgen! @TKCable
Goed dat je dit allemaal getest hebt, dan kunnen wij verder onderzoeken waarom het niet werkt en hoe we dit gaan oplossen.
Zou jij je 06-nummer onder je profiel willen noteren zodat ik het kan uitzetten naar de juiste afdeling? Dankjewel!
Goede avond,
Ik heb mijn 06 toegevoegd aan mijn profiel.
Ik weet niet of het toeval is, maar vanochtend werkt VoWifi 'automagisch' in een keer.
Hiervoor heb ik niets gewijzigd;
Dus voor mij mag het als probleem als opgelost gemarkeerd worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.