HansEdens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VoWiFi werkt niet, gerelateerd aan 4G data storing?

Nu er een storing is met data (4G) en dus ook bellen over 4G, werkt VoWiFi ook niet.
Kan ik aannemen dat dit gerelateerd is aan elkaar?
Ik heb door deze storing veel last mijn beschikbaarheid
7 Reacties 7
Michael1988

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
je kan gewoon bellen hoor ? Ik heb ook geen 4G en 3G maar bellen kan gewoon ? zonder 4G je hoeft geen 4G te hebben om kunnen bellen 4G is meer voor datanetwerk Snelle 4G internetsnelheid
Shelly24b

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bijna de hele dag zakelijk onbereikbaar geweest zonder dat ik dit doorhad. Zodra ik de deur uitstapte geen internet verbinding Ik kan nu weer wel bellen en gebeld worden maar nog steeds geen internet. Had het wel ip prijs gesteld als ik iig op de hoogte was gesteld van een storing.
HansEdens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael1988 wrote:
je kan gewoon bellen hoor ? Ik heb ook geen 4G en 3G maar bellen kan gewoon ? zonder 4G je hoeft geen 4G te hebben om kunnen bellen 4G is meer voor datanetwerk Snelle 4G internetsnelheid

Het gaat hier over VoWiFi om hiermee te bellen over je eigen internetaansluiting te kunnen bellen met het Vodafone netwerk. Het is wel toevallig dat dit niet werkt nu Vodafone problemen heeft met 4G
HansEdens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Shelly24b wrote:
Ik ben bijna de hele dag zakelijk onbereikbaar geweest zonder dat ik dit doorhad. Zodra ik de deur uitstapte geen internet verbinding Ik kan nu weer wel bellen en gebeld worden maar nog steeds geen internet. Had het wel ip prijs gesteld als ik iig op de hoogte was gesteld van een storing.

Ik had het zelf ook op prijs gesteld wanneer er wat meer informatie gedeeld was over de storing. Ik kwam er ook toevallig achter, omdat ik er later pas achter kwam dat collega's mij probeerden te benaderen.
NielsN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij ligt VoWifi er nog steeds uit. Best lastig ben nu erg slecht bereikbaar.
HansEdens
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NielsN wrote:
Volgens mij ligt VoWifi er nog steeds uit. Best lastig ben nu erg slecht bereikbaar.

Bij mij werkt het ondertussen wel, sinds 4G weer werkt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi NielsN

Ik merk dat je nog steeds last hebt met je Vodafone aansluiting.
Misschien kan je deze 2 opties nog eens proberen om weer goed aangesloten te zijn:
1) handmatig van netwerk provider wisselen en daarna weer terug zetten naar Vodafone.NL
2) je toestel even in vliegtuigmodes zetten en daarna weer terug

Soms wil dit wel eens helpen en lukt het nu niet dan kan je bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer willen resetten. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic