knoxville

Gedreven Ontdekker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Visual Voicemail voor Iphone

Beste klantenservice,

Ik was net aan het kijken op jullie forum en zag dat het het laatste bericht over Visual Voicemail uit 2012 dateert. Daarom opnieuw:

Een groot gemis voor de apple gebruikers is Visual Voicemail.

Verwacht Vodafone dit op korte duur te gaan implementeren in het netwerk?


Aangezien er waarschijnlijk in September een nieuwe iphone uitkomt, zou dit natuurlijk wel een mooi selling point als Visual Voicemail hier gewoon op werkt!


43 Reacties 43
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Madelievie

Op dit moment ziet het er niet naar uit dat Visual Voicemail ondersteund gaat worden binnen Vodafone. Er staat ook niets hierover op de planning.
FritsieT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer dat Vodafone (nog) niets doet met de fantastische mogelijkheden van Visual Voicemail.
Hopelijk komt dat wel, net als bij vele providers wereldwijd.
Sergei1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ronduit stuitend te lezen hier dat het blijkbaar gewoon wel kan (Vodafone Australië) maar dat de NL club er niets mee doet. Voor mij is Vodafone een goede provider met een beter netwerk dan t mobile. Toch ga ik terug om deze reden, en ik ben echt niet de enige!

Goede groet!
HansV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben afgelopen maand aangesloten op Vodafone na enkele jaren T-Mobile te hebben gebruikt.
Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat Visual Voicemail dus niet werkt met Vodafone..

Ik baal hier dus echt ZWAAR van, want ik wordt vrij vaak gebeld en kan (en wil) niet altijd opnemen.
Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt, nu zit ik dus 2 jaar vast aan een voor mij waardeloze service?

Heb naar een oplossing gezocht via de Voozzle app, maar dit werkt lang niet zo goed als de normale functie van de iPhone, en daarnaast lopen de kosten behoorlijk op, want je betaald bij elke voicemail de doorschakel kosten.
(bij T-mobile waren er geen enkele extra kosten)

Ik hoop dat Vodafone order op zaken gaat stellen, want ik had toch echt de verwachting dat ik bij een moderne kwalitatieve provider terecht kwam. De teleurstelling is groot, ben nu veel duurder uit, en krijg dus een veel minder product / service.


Helaas. Een zeer teleur gestelde nieuwe klant.. ik zal dan ook iedereen met een iPhone hiervoor waarschuwen!


Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi HansV , ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Helaas wordt dit inderdaad nog altijd niet ondersteund door Vodafone. Er zijn ook nog geen plannen bekend om dit wel te gaan doen.
tehossje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier dezelfde teleurstelling. Deze week geswitcht van T-Mobile naar Vodafone en een enorm gemis aan Visual Voicmail. Ik was zelfs verbaasd dat het geen standaard was anno 2016 om Visual Voicemail te kunnen gebruiken. Hoe ouderwets is het om een sms te ontvangen of om je eigen voicemail te moeten bellen om je berichten af te luisteren. Ik dacht dat antwoordapparaten inmiddels van de aardbodem verdwenen waren...

Ik zou, als ik Vodafone was, toch eens achter mijn oren krabben en zo snel mogelijk deze dienst gaan aanbieden...
ecurbus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een korte inhaak, ik was ook inderdaad benieuwd of de optie enige tijd binnekort zou komen. Mijn vraag is; word het wel door jullie moderators en staff van Vodafone gesignaleerd ? zodat uberhaupt HQ er weet van krijg ?
Anders kunnen wij lang door blijven zeuren maar komt het toch niet bij hun terecht.


met vriendelijke groet,

Bruce.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal het intern nogmaals door geven
Er zijn verschillende manieren waar wij bepaalde issues of wensen kunnen door geven intern.

HansV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien ook slim om door te geven dat naast de discussie hier op het vodafone forum, de betreffende klacht ook besproken wordt op andere forums. O.a. op Tweakers en onemorething!
Anonymous
Niet van toepassing
Kun je daarvaan ook de links hier posten
Dan hoef ik namelijk alleen maar de link van het topic door te geven 🙂
HansV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan ik ja, maar zolang Vodafone niet de moeite neemt om klanten serieus te nemen, ga ik niet de moeite nemen om hier links te posten. De discussies zijn via google ook te vinden. 😉
ecurbus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah oke dat is fijn, dat wist ik inderdaad niet. bedankt voor de moeite!
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb in ieder geval door gegeven dat er klanten zijn die hier heel graag gebruik van willen maken.
Anonymous
Niet van toepassing
Zojuist hier een terugkoppeling over gekregen, Echter heb ik minder goed nieuws. Visual Voicemail zal helaas niet uitgerold worden. Wel is er eventueel de optie om de voicemail door te sturen naar e-mail.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het doorsturen naar je e-mail werkt niet meer. Je kunt je bericht wel langer bewaren. Onbeluisterde berichten blijven 8 dagen bewaard. Berichten die je hebt beluisterd, zijn na 24 uur weg. Toets tijdens het beluisteren van je bericht op 5 om het nog 3 dagen te bewaren.
Alle instellingen voor Voicemail vind je hier
Rickk86_NL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu anno 2017, met de iPhone 8, 8+ en X valt het mij persoonlijk erg tegen dat er nog geen Visual Voicemail mogelijkheid is binnen VF.
De groene concurrent KPN is deze ook aan het uitrollen, T-Mobile heeft het al jaren.. gaat VF zich hierbij aansluiten?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Rickk86_NL,

Helaas hebben we hier geen zicht in. Ik durf je dan ook niet te zeggen of we Visual Voicemail in de toekomst gaan aanbieden.
vodafon1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
Ik zag een app voor wat hierboven volgens mij "visual voicemail" wordt genoemd namelijk Voozzle. Zij zeggen op hun site niet wat het doorsturen vanuit vodafone kost (zie onder quote) en ik kan het ook niet vinden op jullie site. Kunnen jullie aangeven welke third-party-apps jullie ondersteunen, welke kosten hiervoor worden gerekend en of dit wel of niet binnen zakelijke bundels valt? dank groeten Maarten. "Het gebruik van Voozzle betekent meestal een besparing van het aantal belminuten (doordat je niet hoeft in te bellen om voicemails te beluisteren). Je mobiele provider kan je wel kosten in rekening brengen; ze hanteren uiteenlopende tarieven van 0-30ct voor de benodigde doorschakeling naar de voicemailserver (voor zover wij konden vinden). Je kunt die tarieven nagaan op de website van je provider. Wij vinden het erg jammer dat sommige providers de doorschakeling buiten de bundel laten vallen en daarmee een drempel lijken op te werpen voor dit soort nieuwe diensten. Als je de kosten exact wilt weten, informeer dan bij je provider en maak daarna je keuze. Wij nemen geen aansprakelijkheid voor de kosten die providers berekenen en het communiceren daarvan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi vodafon1234,

Het is een dienst die buiten je bundel valt, dus er zullen sowieso buitenbundelkosten berekend worden. Hoeveel die zijn is afhankelijk van je abonnement. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice. Via het forum heb ik helaas geen toegang tot het systeem dat nodig is om dit voor je na te kijken.
vodafon1234

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon, waar kan ik als zakelijke klant een email sturen? Ik zie alleen maar dat ik kan bellen.... Of kan jij het doorzetten naar de collega's? Mijn bedrijf heet Maarten Corpeleijn Beheer bv, *moderator edit: vodafon1234 het plaatsen van je gebruiksnaam op een openbaar medium is onverstandig, iedereen kan dit lezen. ;)* is mijn inlog. dank
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic