Hi @Johan2412, goedemorgen en welkom hier!
Dat is super onhandig dat je dagelijks de vingerafdrukscanner moet vernieuwen. Kan het zijn dat je misschien een screenprotector hebt waardoor deze niet altijd herkend wordt? Zo ja, dan zou je kunnen uitsluiten of dit zonder screenprotector ook aan de orde is. Ook kan je de vingerafdruk registratie terugvinden of wijzigen via Vingerafdrukbeheer. Je kunt hier maximaal drie vingerafdrukken registreren. Heb je voor de zekerheid hier ook extra vingerafdrukken aan toegevoegd?
Op de Community van Samsung zie ik ook diverse topics hierover terug. Daar vond ik deze tip ook nog: ''Voor de vingerafdruk sensor ga naar instellingen > Apps > systeem apps weergeven> Zoek op biometrics. Er is dan 1 resultaat. Com.biometrics ect klik erop en dan opslag > Gegevens wissen. Voeg je vingerafdruk hierna opnieuw toe. Als het goed is zou het dan moeten werken.''
Een andere tip die daar ook nog werd gegeven is om als bovenstaande niet werkt het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (vergeet niet een back-up te maken van je toestel alvorens je dit doet).
Speelt het probleem dan nog steeds, dan zou ik aanraden om even langs een Vodafone winkel te gaan. De medewerker daar kan dan direct op locatie even met je meekijken en indien nodig ook het toestel ter reparatie voor je opsturen.