noor81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Vind mijn toestel' werkt niet

Hallo,

Ik heb de app Vodafone Protect (opnieuw) ingesteld op mijn mobiele telefoon: Samsung S4.
Opnieuw, omdat de tekst in de app zich eerder in het Italiaans toonde (???) en omdat ik op mijn pc onder 'My Vodafone' > 'Apps en diensten' > 'Vind mijn toestel' niet de locatie van mijn mobiel te zien kreeg met bijbehorende functies. In plaats daarvan krijg ik de tekst:
"Heb jij een abonnement via je werkgever? Dan kan deze functie voor jou zijn uitgeschakeld. Neem contact op met de telecombeheerder binnen je bedrijf voor meer informatie."

Nu ik de app opnieuw heb geïnstalleerd en eveneens mijn e-mailadres heb geverifieerd, krijg ik in My Vodafone nog steeds de tekst
"Heb jij een abonnement via je werkgever? Dan kan deze functie voor jou zijn uitgeschakeld. Neem contact op met de telecombeheerder binnen je bedrijf voor meer informatie."

Ik heb echter geen abbonement via een werkgever. Hoe kan dit worden opgelost, zodat deze functie ook onder My Vodafone beschikbaar komt?

De link https://mobileprotect.vodafone.nl/iframe.jsp werkt nu inmiddels wel. Voordat ik de app opnieuw had geïnstalleerd, bleef ik hier ook hangen omdat er om een bevestiging van een oud account werd gevraagd.

Vraag 2. Indien ik via de site https://mobileprotect.vodafone.nl/iframe.jsp voor de optie 'Vergrendel & Alarm' of ''Vergrendel' kies, en ik vind mijn telefoon terug, kan ik dan mijn telefoon weer ontgrendelen met mijn Vodafone Protect code, zonder dat er gegevens verloren gaan?

Vraag 3: Indien ik de sim-kaart in mijn mobiel vervang door een tijdelijke Amerikaanse sim-kaart (in verband met huidige locatie voor werk), werkt mobile protect dan nog? Met andere woorden, is mijn telefoon leidend of mijn Vodafone SIM kaart?

Kijk uit naar reactie.

Met vriendelijke groet,
Noor



0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic