nielskattenpoel

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vijftig euro terug van Samsung

Goedemorgen,

eind mei heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Ik heb nu een twee jarig Smart 500 abonnement i.c.m. een Samsung Galaxy S4. Voor deze telefoon moest ik +- honderd euro bijbetalen. Ik dacht toen iets te hebben gelezen over een actie van Samsung waarbij je vijftig euro van deze honderd euro retour zou krijgen. Ik zie dat dit echter nog niet bijschreven staat op mijn rekening en kan hier verder ook niet echt wat over vinden. Zou iemand mij hier meer informatie over kunnen geven?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Niels
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @nielskattenpoel

Website van Samsung Promotions: https://www.samsung.com/nl/promotions/

Maar volgens mij is de einddatum van de vijftig Euro retour aktie bij een Samsung Galaxy S4 al heel lang verlopen.
Daar kun je dus geen gebruik meer van maken. Je had op tijd een formulier van bovenstaande website moeten downloaden. En dit formulier volledig ingevuld met de aankoopfaktuur / aankoop-pakbon en nog meer bijlagen moeten verzenden aan Samsung Promotions. Naar het antwoordnummer dat op het gedownloade formulier staat.
Maar, zoals gezegd, de einddatum van die promotie-aktie is al lang voorbij gegaan. Volgende keer moet je de aktie-voorwaarden grondig en volledig doorlezen !!!

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic