Chaan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video's en youtube blijft haperen

Sinds ik mijn abonnement heb verlengt met de lg g5 heb ik het probleem dat mijn filmpjes die ik zelf heb opgenomen met de camera van de lg en de YouTube video's steeds haperen terwijl het geluid doorspeelt. Het beeld blijft dan enige tijd stil staan en gaat na een tijdje weer verder met spelen. Ik heb al contact opgenomen met lg en volgens hun moest ik de telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen, dit heb ik nu al 4x gedaan waarna alles soepel verloopt maar na een tijdje toch weer hetzelfde probleem zich voordoet. Ik heb al alle apps verwijderd omdat ik misschien dacht dat de fout daar zat maar zelfs dan blijf ik hetzelfde probleem houden. Ik wil weten of ik nog iets kan proberen ergens in de instellingen anders moet ik mijn telefoon terug sturen omdat de fout dan gewoon in het toestel zit, iemand hetzelfde probleem en een oplossing???
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eventueel nog een hard reset kunnen proberen. Vergeet dan niet om een back-up te maken!
Tevens zou je ook eens de instellingen van YouTube kunnen controleren over de verbinding en evt de cashe legen.
Betreft de camera kun je dezelfde instellingen eens doorlopen.
Ook kun je eens controleren of de apps geupdate kunnen worden en of er een software update beschikbaar is voor de telefoon.
Chaan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik een hard reset uitvoeren ? Ik heb alle caches geleegd etc. Het rare is dat nadat ik hem heb terug gezet op de fabrieksinstellingen alles soepel verloopt maar zodra ik een paar apps download, dan heb ik het over apps die op mijn vorige telefoon geen problemen gaven zoals, chromecast, internetbankieren enzo, dat dan ineens de problemen terug zijn, het maakt ook niet uit welke app.
Anonymous
Niet van toepassing
Hier zie je hoe je een hard reset doet voor de LG: http://www.hard-reset.com/lg-g3-hard-reset.html
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Chaan, heeft de hard-reset nog geholpen?
Chaan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas niet, het probleem blijft terug keren ik denk dat ik hem toch moet opsturen voor reparatie.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is jammer om te horen
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Voordat je hem op stuurt kun je hem ook eens terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back-up te maken anders ben je alles kwijt.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic