Kelderloch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video-oproep via Galaxy S5 Neo

Ik probeer een Video-oproep te starten maar kan nergens de functie vinden.
Als anderen mij via de Video-oproep bellen werkt het wel gewoon.
Waarom kan ik zelf geen Video-oproep opstarten.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals software etc. Let erop dat de persoon die je hiermee belt dit ook moet aan kunnen. Allereerst raad ik je aan om de instellingen te controleren bij het telefoontje...hier staan ook de video oproepen bij mits de telefoon dit ondersteunt.
Ik raad je aan omdaarna met een back-up te maken van je toestel en deze terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om een hardreset te doen. Ook zou je eventueel kunnen kijken om een software update te doen.

Daarna raad ik je aan om te bellen met de klantenservice om te zien of daar alles correct staat.
Werkt het dan nog niet raad ik je aan om een kruistest te doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende in jouw toestel. Dit kun je doen in een Vodafone winkel. Tevens zou je dan ook een simwissel kunnen uitvoeren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Kelderloch , omdat er al een tijd geen reactie meer is geweest op dit topic, sluiten we het over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het videobellen ondertussen al gelukt met de tips van Steven- ? 🙂
Kelderloch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas kan ik nog steeds niet videobellen.
ik heb vanalles geprobeerd en ondertussen de hoop opgegeven.
Dan maar een 3de partij software om het probleem op te lossen. Jammer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kelderloch

Jammer om te lezen dat het niet geheel is opgelost!

Met een willekeurige externe app is het inderdaad ook mogelijk om te videobellen.

Bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval en nog een prettig weekend gewenst.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic