ulbert

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video oproep S6 edge +

hallo

ik heb een colega die de zelfde telefoon heeft en ook bij vodafone is , als hij mij belt zie hij een camara om een video oproep te doen en ik kan het gewoon aannemen en werkt het ook , nu als ik dat wil doen zie ik alleen het hoorntje en het envelopje , ik kan gewoon weg geen video operoep doen , heb android 6.01 en hij ook , heb al de telefoon in fabriekinstellingen terug gezet zonder resultaat , zelf andere kennisen met een s5 kunnen het wel ,ook als ze hun met mij bellen dan werkt het gewoon , weten jullie wat er aan de hand is , heb ook al samsung laten kijken op afstand
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het is opgelost

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens bij de instellingen van het bellen gekeken of het daar aanstaat? Tevens zou je eens net de klantenservice contact op kunnen nemen om te zien of daar ook de optie aanstaat. Wat je daarna zou kunnen doen is een kruistest. Hiermee gaat jouw simkaart in zijn toestel en visa versa, doet jouw toestel het dan wel en die van hem niet kan het liggen aan de simkaart. In een Vodafone winkel kun je de simkaart omruilen voor een nieuwere.
ulbert
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo

ik zie geen camara om te starten het video bellen als hij mij belt dan werkt het wel ,
Anonymous
Niet van toepassing
heb je de kruistest ook al eens geprobeerd en gebeld met de klantenservice btreft deze optie?
ulbert
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee heb ik nog niet gedaan maar geloof niet echt dat dan plots het vcamartje weer in staat ,maar ik zal het proberen ik laat het weten
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je ook nog zou kunnen doen is het checken of er een software update is of een hard reset eventueel.
ulbert
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is klaar nieuwe sofware erop en werkt weer
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het is opgelost
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic