Debbie1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video bellen s6

Ik heb pas een s6 en kan er niet mee video bellen heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt tewerken en als je naar contacten gaat en dan naar die cijfers om een telefoon nummer in tevoeren staan er onder in 3 tekens bij de meesten die ik ken met een s6 staat er een camera telefoon en nog iets. Bij staat er een envelop telefoon en nog iets zelf als je naar contacten toe gast wil het video belle nie't lukken.weet iemand misschien waar dat aan licht
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- de instellingen van je telefoon betreft videobellen
- de ontvanger kan niet voetballen of heeft onjuiste instellingen
- controleer bij de klantenservice of daar de optie aan staat.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

De optie om via de Samsung Galaxy S6 video te bellen is mogelijk. Deze kun je selecteren wanneer je de persoon belt via zijn nummer hierna zul je de optie voor video bellen zien, als die is geselecteerd zou de camera zich openen en kun je video bellen :).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
En Debbie1987 heb je iets gehad aan bovenstaande tips?
Anonymous
Niet van toepassing
Is het gelukt
Als je iemand in de buurt hebt die wel kan videobellen raad ik je eens aan om een kruistest te doen met die persoon. Hierbij gaat jouw simkaart in het andere toestel en de simkaart van de andere persoon in jouw toestel om op die manier uit te sluiten of het een instelling is of aan het simkaart/Vodafone ligt. Zodat je in ieder geval weet waar je moet zoeken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic