Clvgtnl

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verzoek tot verwijderen gegevens

Beste Vodafone,

 

Ik heb enige tijd geleden een verzoek gedaan tot het verwijderen van gegevens.

Deze is nog steeds niet uitgevoerd, wanneer gaan jullie dit doen?

 

Verzoeken staan onder Referentienummers: 9731101 en  9737565.

Dit gaat om klantnr: 511092222 te verwijderen ivm een fout bij het aanvragen.

 

Hopend spoedig op een reactie en/of oplossing.

 

Mvg,

Clément

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Je hebt gelijk @Clvgtnl. Ik heb daarom voor je nagevraagd waarom jouw verzoek nog niet verwerkt is. Ik heb zojuist het antwoord gekregen dat het verwerken van cases bij deze specifieke afdeling achterligt. Ze zijn vandaag bezig met cases van 28 juli…. Vandaar dus dat het zolang duurt. Ze zijn nog niet toegekomen aan de cases van augustus. Heel erg vervelend! Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Echter, heb je nu wel een indicatie van de verwerkingstijd. Het zal dus nog wel minimaal een week duren. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Clvgtnl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je dit verzoek hebt ingediend dan moet dit ook door die afdeling worden afgehandeld. Ik zou via deze pagina een mail sturen met de vraag hoe het er mee staat. Je kan op deze pagina ook met iemand chatten, als die aanwezig zijn, en vragen hoe het er mee staat.

Echter, ik verwacht dat dit echt via een speciale afdeling gaat en dat daar niet zomaar door iemand van Vodafone naar gevraagd kan worden. Maar goed, ik kan het ook mis hebben, heb nog niet eerder een bericht gezien dat iemand z’n gegevens wil wissen.

Als je toch op iemand wil wachten van Vodafone, zorg dan in ieder geval dat al je gegevens zijn ingevuld op je profielpagina. Dan kunnen ze met je mee kijken wat er nu aan de hand is en hoe het er mee staat. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Bedankt voor het invullen van alle gegevens @Clvgtnl. Zo heb ik meteen alles kunnen nakijken. 
Ik zie dat beide cases in behandeling zijn genomen door onze administratieve afdeling. Ik wil je daarom toch vragen om nog even geduld te hebben. Zo'n cases kunnen een doorlooptijd hebben van wel 30 dagen. Zodra jouw verzoek is behandeld ontvang je automatisch een bericht. Onze excuses voor het ongemak. 

 

Clvgtnl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor het antwoord @Sharon Vodafone , aangezien het eerste verzoek op

7 augustus 2020 is ingediend en er staat bij de bevestiging binnen 30 dagen, nu zijn

we daar al overheen en het tweede verzoek 11 augustus 2020, bijna 30 dagen. Ik zie

hierin dan niet het termijn van “Binnen 30 dagen

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Je hebt gelijk @Clvgtnl. Ik heb daarom voor je nagevraagd waarom jouw verzoek nog niet verwerkt is. Ik heb zojuist het antwoord gekregen dat het verwerken van cases bij deze specifieke afdeling achterligt. Ze zijn vandaag bezig met cases van 28 juli…. Vandaar dus dat het zolang duurt. Ze zijn nog niet toegekomen aan de cases van augustus. Heel erg vervelend! Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Echter, heb je nu wel een indicatie van de verwerkingstijd. Het zal dus nog wel minimaal een week duren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic