Hoi @Janson
Dit is natuurlijk heel erg vervelend en begrijp dat je nu aan de bel trekt. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet zeggen wat er gebeurd is en/of er bij het afsluiten van een nieuw abonnement toch niet gekozen is voor een verzekering of dat er een fout gemaakt is door Vodafone.
Het blijft natuurlijk erg lastig, al hoewel ik je wel wil melden dat je altijd je contracten moet nalopen en altijd moet kijken wat je aan het eind van de maand moet betalen met de facturen van Vodafone, of welk bedrijf dan ook. Want dit kan ook bij een ander bedrijf mis gaan en dan betaal je voor iets wat je niet wilt hebben. Wil niet vervelend zijn natuurlijk, maar ik zou in het vervolg altijd alles even goed controleren, ook van andere bedrijven!
Ik kan dus niets voor je doen 😞 - al zou ik het nog zo graag willen.
Er zijn we Vodafone Community medewerkers online die voor je mee kunnen kijken en misschien dat die iets voor je kunnen betekenen. Echter, ik verwacht dat je al een case hebt aangemaakt, en daar heb je antwoord op gekregen met die 33,- euro. Dus hou in je achterhoofd dat het kan zijn dat de medewerker hier zegt dat er al een case is aangemaakt en dat die dan niets meer kan doen.
Mijn advies, wacht even op iemand van Vodafone hier op de community (wanneer die er zijn en je bericht lezen kan ik je niet zeggen, graag geduld hebben). En mocht dit dan niet lukken, dan zou je altijd nog naar de geschillencommissie kunnen gaan, maar dat is echt de laatste stap die je dan neemt. Let op, als het op je contract staat, is het lastig om daar nog onderuit te komen!
Succes in ieder geval en ik hoop dat Vodafone een beetje met je mee wil denken.