JS1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering iPhone XS Max

ik heb vorige de iPhone xs max ontvangen en wil deze nu verzekeren. Alleen staat de iPhone xs max niet als optie aangegeven bij het type telefoon op het aanvraagformulier. Kan ik deze nog niet bij Vodafone verzekeren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi JS1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend, nog niemand die je antwoord heeft gegeven.
Zelf zou ik niet weten of dit toestel te verzekeren is, het lijkt me toch wel. Lukt het inmiddels al om je toestel te verzekeren? Als het nu niet lukt, wil je anders bellen met de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten. Die kunnen je vast uitleggen wat er aan de hand is en misschien ook een toestel laten toevoegen door een afdeling.

** heb zelf gezien dat het er nog niet tussen staat, toch maar even de klantenservice van Vodafone benaderen **
Eventueel via een prive bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter, dat kan ook nog.

Dit is een klanten helpt klanten community dus op zo'n antwoord als deze kan ik je echt niet helpen 😞

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi JS1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend, nog niemand die je antwoord heeft gegeven.
Zelf zou ik niet weten of dit toestel te verzekeren is, het lijkt me toch wel. Lukt het inmiddels al om je toestel te verzekeren? Als het nu niet lukt, wil je anders bellen met de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten. Die kunnen je vast uitleggen wat er aan de hand is en misschien ook een toestel laten toevoegen door een afdeling.

** heb zelf gezien dat het er nog niet tussen staat, toch maar even de klantenservice van Vodafone benaderen **
Eventueel via een prive bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter, dat kan ook nog.

Dit is een klanten helpt klanten community dus op zo'n antwoord als deze kan ik je echt niet helpen 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover al contact gehad met mijn collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic