Jettekefette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: MultiSim

Beste Vodafone.

Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij jullie. Hierbij zou ik als ik mij niet vergis ook een MultiSim moeten krijgen. De verkoper was mij hier in ieder geval wel over aan het vertellen.
Eenmaal thuis ben ik er achter gekomen dat ik maar 1 kaartje heb gekregen voor mijn telefoon. Mijn MultiSim heb ik dus helaas niet gekregen.
Mijn vraag is als ik deze thuis gestuurd krijg alsnog of?
Als jullie het een en ander van informatie zouden willen hebben wil ik jullie deze best toesturen via een berichtje. Laten jullie mij dan even weten welke gegevens jullie nodig hebben?
Alvast bedankt.

Groetjes,
Jettekefette.
28 Reacties 28
lhavankeulen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bovenstaande is inmiddels opgelost. Bern langs en Vodafone business center geweest en de medewerkers (v/m) hebben daar netjes een multisim geactiveerd en wel meegegeven.

En als bonus hebben ze ook nog mijn toestel' gerepareerd'. Hij laadde slecht, bleek er en stukje papier in de connector te zitten. Nu past de connector van de lader weer goed.
Larsv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een vriend van me komt over twee weken vanuit Mexico voor 2 maanden naar Nederland, nou kan ik een multisim aanvragen omdat hij toch alleen maar data gebruikt en dat scheelt hem ook weer geld. Maar hoe zit het met het opzeggen hiervan aangezien het onder blox valt kan ik het dan na twee maanden weer uitzetten?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Larsv

Ik heb je bericht verplaatst naar een topic met dezelfde vraag.
Hierin vindt je ook het antwoord op je vraag.

Voor je vriend is het veel handiger om prepaid-sim-kaarten te kopen. Dan kan er tussen jullie ook geen twist ontstaan over (onbewust) data-verbruik uit jouw bundel-tegoed.
En hij heeft dan een eigen nummer, waarmee hij ook WhatsApp en andere sociale media-apps kan aktiveren.

Vodafone prepaid-sim-kaarten kun je kopen bij Albert Heijn, Jumbo, Vodafone winkels, MediaMarkt, BCC, The PhoneHouse, BelCompany en onafhankelijke telecom-winkels.

Succes!

Netwerker
jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ben al een paar weken bezig om mijn mulitisim kaart werkend te krijgen op het 4G netwerk.
Gisteren weer contact gehad met de helpdesk zou teruggebeld worden, zit nog te wachten op dat gesprek.

Zou graag willen weten wanneer dit probleem opgelost gaat worden.

Anonymous
Niet van toepassing
Als er een case aangemaakt is dan dien je echt bij de klantenservice te zijn. Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen en dus ook geen status van een case opvragen. Tevens kunnen wij ook niet navragen wie jou gaat terug bellen.

jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Bedankt Steven voor je reactie, ben blij dat er toch nog iemand reageerd.
En nu maar hopen davoor t het probleem snel wordt opgelost, wat ik ben er niet blij mee hoe ik wordt behandeld door Vodafone.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien we dit via het forum niet kunnen opvolgen wordt het topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic