Jettekefette

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: MultiSim

Beste Vodafone.

Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij jullie. Hierbij zou ik als ik mij niet vergis ook een MultiSim moeten krijgen. De verkoper was mij hier in ieder geval wel over aan het vertellen.
Eenmaal thuis ben ik er achter gekomen dat ik maar 1 kaartje heb gekregen voor mijn telefoon. Mijn MultiSim heb ik dus helaas niet gekregen.
Mijn vraag is als ik deze thuis gestuurd krijg alsnog of?
Als jullie het een en ander van informatie zouden willen hebben wil ik jullie deze best toesturen via een berichtje. Laten jullie mij dan even weten welke gegevens jullie nodig hebben?
Alvast bedankt.

Groetjes,
Jettekefette.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nancie, die krijg je vanzelf opgestuurd 🙂

Bekijk in context

28 Reacties 28
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bij multi-sim icm vodafone red staat dat je dan met de 2de sim kaart op bv je tablet ook kunt internetten.
Maar kun je als je hem in een 2de telefoon stopt er ook mee bellen?

WANT:
Ik wil een galaxy s5 maar die is me te duur om bv mee te nemen naar het strand of als ik ga klussen.
Tevens geef ik nu vaak mijn telefoon aan mijn vrouw zodat ze daar mee beld . Dit aangezien ik zelf niet veel bel.
Mooier is het dan als ze gewoon mijn 2de gsm pakt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@muurman

Met de 2de simkaart kun je alleen gebruik maken van internet. Het is dus niet mogelijk om met deze simkaart ook te bellen.
tomic22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ik heb een gewoon RED 3 abbonement en overweeg om multisim te nemen. Het doel is om via mijn iPad mini 2 (retina) via 4G te kunnen internetten onderweg.

Multisim kost 5 euro per maand aan vaste kosten, oftewel 60 euro per jaar.
Stel dat ik na een jaar dit niet meer wil; is er een mogelijkheid om multisim op te zeggen (zonder mijn RED abonnement op te zeggen) ? En zoja: wat is de procedure hiervoor?

(Het staat overigens nergens op jullie website).
Alvast bedankt! Thomas
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @tomic22 ,
Je multisim loopt samen met je abonnement en is niet tussendoor opzegbaar. Dus aangesloten blijft het doorlopen tot aan de einddatum contract ná je verlenging.

Gr Per
tomic22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord. Dat is dus voor mij een reden om dit niet te doen. 😞

Blocks zou je gewoon aan en uit kunnen zetten. (duo sim kan dat bijvoorbeeld wel)

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jettekefette,

De Multi-sim-kaart (of multi-sim-kaarten) krijg je over twee weken automatisch thuis gestuurd van Vodafone. Die sim-kaart(-en) kun je dan gebruiken voor je tablet of reserve smartphone. Met die multi-sim-kaart kun je alleen mobiel internetten, maar niet bellen. En ook niet sms-en.

Je krijgt over twee weken een sim-kaart-pakketje met een nano-sim-kaart. En twee plastic adapters om je sim-kaart te vergroten tot micro-sim-kaart-formaat. Of tot regulier sim-kaart-formaat. Zodat je sim-kaart in alle smartphones en tablets van alle merken te gebruiken is.

Je hoeft zelf voorlopig niets te doen. Zodra je het sim-kaart-pakket hebt ontvangen van Vodafone. Dan moet je de ontvangen sim-kaarten nog laten aktiveren. Bel daarvoor met de Vodafone Klantenservice, op telefoonnummer 1201.

Succes!

Netwerker
Jettekefette
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerker.

Hartstikke bedankt voor je reactie, super!
Dan wacht ik verder maar rustig af :).
Nogmaals van harte bedankt!

Groetjes,
Jettekefette.
ponte007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een maand ben ik in het bezit van de S5 en wacht nog met spanning op de tablet.
Ik heb vandaag via de Blox mijn MultiSim geactiveerd, maar ik heb nog geen tweede kaart.

Moet ik nog iets doen of krijg ik die kaart automatisch opgestuurd?

Groetjes,
Nancie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nancie, die krijg je vanzelf opgestuurd 🙂
Shino

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een paar dagen in bezit van een multisim, maar nog steeds geen internet. APN is ingesteld op live.vodafone.com op iPad mini ios 7.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Shino
Ik lees je verhaal en vroeg me af of de blokkade die standaard op de multisim zit, al is verwijderd?
Je kunt dit online laten doen.
Let me know, Per
Shino

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blokkade is inmiddels via tel 1201 verwijderen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Shino
Top dat het is opgelost en bedankt voor je terugkoppeling.
Veel plezier ermee en nog een fijn weekend, Per
ny86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Edit moderator: Hierover heb je ook al een apart topic aangemaakt. Ik heb dit bericht verwijderd.
Jettekefette
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone.

Helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog niks mogen ontvangen. Mijn vraag is als jullie dit even willen controleren alsjeblieft? Indien jullie gegevens nodig zouden hebben, dan hoor ik dit graag van jullie.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Jettekefette.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Jettekefette
Klinkt niet goed zo. We kunnen zeker kijken wat er loos is en ervoor zorgen dat het allemaal in orde gemaakt en opgestuurd wordt naar je. Alleen via het forum is dat niet mogelijk (ivm privé gegevens die we nodig hebben en niet op het forum willen)
Heb je Facebook? Stuur dan een privébericht met de volgenden informatie:
- Naam en Mobiele nummer
- Klantnummer ( uit My Vodafone, 9 cijfers en begint met een 3)
- Postcode, huisnummer & geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer waarvan Vodafone incasseert

Bovenstaande informatie hebben we ter controle nodig. Het is dus van belang dat deze correct en compleet worden aangeleverd worden. Stuur svp alles in 1 keer door, want als je op je eigen Facebook bericht reageert voordat wij dat doen, zet Facebook je achter in de lijst :@

Laat ons in het bericht ook even weten welk formaat simkaart je nodig hebt, dan komt het zeker goed.
Sorry voor de vertraging & groetjes, Per
RSimon75

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al aangesloten sinds 10-11-14 Red Super D, maar tot op heden heb ik geen multisim kaart ontvangen.
Zou deze graag zsm willen ontvangen

mvgr
Ralph
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@RSimon75 Ik kan me voorstellen dat je daar op zit te wachten. Zo'n MultiSim is superhandig.
Neem, zoals hierboven eerder werd geadviseerd, even contact op met onze klantenservice. Dan kijken we voor je na waar hij blijft.
lhavankeulen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag, ik probeer een MultiSIM aan te vragen via my Vodafone. Maar ik kom er niet uit.

Jammer Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic