Hallo JDvHonschoten,
Je kunt het beste eerst met de klantenservice van Vodafone bellen om te informeren of er vanuit de zijde van Vodafone een actieve 4-G-data-connectie op jouw naam staat. Die moet in de administratie van Vodafone op "actief" of "werkend" staan.
Dit gaat helaas nog wel eens verkeerd.
Telefoonnummer:
1201 (gratis nummer voor RED-abonnees en RED SUPER-abonnees)
Heb je van Vodafone te horen gekregen dat je een actieve data-verbinding hebt.
Dan zul je de zelfservicelijn van Vodafone bellen.
Telefoonnummer:
1200Eerst menu-keuze 4 kiezen.
En daarna voor menu-keuze 1 kiezen.
Weblink:
https://www.vodafone.nl/support/contact/keuzemenu-1200-abonnement.shtml Met bovenstaande adviezen kun je je probleem wel verhelpen.
Indien dat gelukt is. Dan kun je dit antwoord "als oplossing markeren."
Succes !
Netwerker