Daan349

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: Abonnement wijzigen

Ik ben al DIK 3maanden bezig om naar jullie over te staple. (Heb al 10keer gebelt ect. nu kom EINDELIJK die vent met mijn sim kaart bergen ect. en krijg ik heb NIET MEE omdat JULLIE mijn gegeven die ik heb opgegeven niet gebruikt hebben maar die van mijn vader gekopieert hebben, in het totaal heb ik al 4x MIjN abo aangevraagd met MIJN gevens en NIET die van mijn vader, nu kan ik voor de zoveel ste keer bellen en is mijn abo aanbieding van 15€ per maand onder tussen 26€ met 5€ ziggo korting gewordten ik ook al afscheuwlijk vindt en dan lukt het ook elke keer niet, WAT KAN HIER AAN GEBEUREN DAT HET GOED KOMT EN DAT IK EINDELIJK EEN BEETJE TEVREDEN KAN ZIJN DAT IK VODAFONE KRIJG WANT NU WORD IK ER ALLEEN MAAR BOZER VAN !!!!!
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Daan349,

Dat klinkt niet echt positief. Ik kan me voorstellen dat je er nogal moedeloos van wordt als het elke keer fout gaat. Echter kan ik je via het forum hier helaas niet verder bij helpen, gezien ik vanuit hier niet in de systemen kan.
Hebben mijn collega's je verteld hoe het kan dat niet jouw gegevens, maar die van je vader steeds gebruikt worden?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic