wvla2015

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verwijderen taalkeuze en introductie voicemail

Sinds kort heb ik een prepaid toestel van vodafone en daar ook mijn voicemail ingesteld die ik regelmatig gebruik. Een persoonlijke welkomstboodschap is allemaal gelukt, alleen het afluisteren is op dit moment erg vervelend.

Iedere keer wanneer ik via 1233 mijn voicemail wil afluisteren wordt er eerst gevraagd om taalkeuze op te slaan (al 4x gedaan) en daarna nog eens een welkomstwoord van het hoofdmenu enz. Al met al 2 minuten voordat ik eindelijk mijn berichten kan horen. Kan dit anders? kan ik dit uitzetten? het begint een beetje frustrerend te worden.Het kost mij nu meer belminuten om door het menu heen te komen dan om mijn berichten te horen.

Alle tips welkom 🙂
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @wvla2015

Dat is inderdaad erg vervelend. Zet je voicemail eens uit om hem vervolgens een paar minuten later weer aan te zetten. Dan zul je het nog een keer moeten instellen.
Wat je ook kunt proberen is je simkaart in een ander type toestel stoppen dan de voicemail bellen en instellen. Daarna natuurlijk nogmaals bellen om te zien of het gelukt is.
Mocht dit niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover. Op www.vodafone.nl/support/contact zie je op welke manieren dit kan.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
wvla2015
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,

Bedankt voor je reactie. Het aan en uitzetten van de voicemail heeft helaas niet geholpen. Ik heb helaas geen ander toestel om de tweede oplossing te proberen.

Ik zal contact opnemen met de klantenservice.

vriendelijke groet,

Luuk
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Luuk,

Dit kan altijd in een vodafone winkel.
Zou je wel mij willen laten weten of het gelukt is?

Groetjes stevied86

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Ha @wvla2015,

Is het nog gelukt met je voicemail? De klantenservice kan je hier zeker mee helpen als het nog niet opgelost is. Op http://voda.fo/ne/paalz vind je alle beschikbare kanalen van de klantenservice 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic