Gerrit11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderen overleden echtgenoot

ik heb al meerdere keren gevraagd of jullie mijn overleden echtgenoot willen verwijderen dit is heel confronterend!!  Ik heb het gehele abonnement op mijn naam staan nl ****** **********

****  ***** e-mail:  *************

ik heb daarnet zo’n moeite gehad om in de communicatie app te komen het ging weer niet met mijn eigen E mail 

maar wel met de e mail van mijn overleden echtgenoot ik snap er helemaal niets meer van terwijl ik een eigen account heb maar dat pakt hij niet !!

***Mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd uit openbaar bericht omwille van privacy***

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Oh jee, dat is wel heel vervelend. Het is natuurlijk niet de bedoeling, wanneer je het contract van je overleden echtgenoot opzegt, dat je dan nog bericht krijgt. Althans, ik ga er vanuit dat je nu nog steeds post krijgt en dit niet wil. Het is hoe dan ook vervelend en dat is natuurlijk niet wat Vodafone wil. Voor opzeggen of overnemen, zie deze pagina. Mochten er problemen blijven dan zou je contact op kunnen nemen met een gespecialiseerd servicedesk voor nabestaanden, bel vanaf maandag naar 088-7120042.

Maandag ochtend is er ook weer iemand van Vodafone online op de community, die kan je ook eerst even laten mee kijken en dan kan die je op de hoogte brengen wat er nu gebeurd. Het komt zeker goed, dit is ook wat Vodafone natuurlijk niet wil.

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Gerrit11, goedemorgen en welkom hier. 

Begrijpelijk dat dit ontzettend confronterend is. Zoals je zelf al aangeeft zie ik dat het abonnement op jouw naam staat (zoals je hebt vermeld in je 1e bericht). Deze gegevens hebben we omwille van privacy uit je bericht gehaald, aangezien je niet wilt dat alle informatie op het internet staat. Je geeft aan dat je niet kon inloggen in My Vodafone met je eigen e-mailadres, maar wel met het e-mailadres van je overleden echtgenoot. Het kan zijn dat na het overnemen van het contract van je overleden echtgenoot, dit account voor My Vodafone niet is verwijderd en zodoende is blijven bestaan. Dit account kan ik verwijderen, zodat je dan vervolgens opnieuw kan registeren voor My Vodafone met je eigen e-mailadres. Graag wil ik nog wel een dubbelcheck doen. Het account wat hier bekend is voor My Vodafone, is geregistreerd met gerda****************@hotmail.com. Klopt het dat dit het e-mailadres betreft van jouw overleden echtgenoot? Ik hoor het graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic